2006
|
|
Frustrazio iturri amaigabea dira. Bukaera goxoa agintzen duen erdibidean uzten zaituzte, botata, eta" azkenean iritsiko banintz..." pentsatuta kosta egiten zaizu batari zein
|
besteari
uko egitea. Lorik egin ezin duzunean ere ondo datoz.
|
2007
|
|
Renan en kasuan, hobeto esateko, arraza, hizkuntza eta erlijioaren arazoak dauzkagu nahastuak: alde batetik arraza eta herri, hizkuntza, erlijio (politeista) indogermaniarrak; bestetik arraza eta herri, hizkuntza, erlijio (monoteista) semitak, bi bloke kontrario bata
|
bestearen
ukoen eskema fatalaz.
|
2009
|
|
Gure gaurko sentieran, orokorraren eta banakoaren batasuna ez dugu sentitzen; guretzat hori hautsita dago, hala nola gorputzaren eta arimaren batasuna, eta gizakiaren eta Jainkoaren batasuna? guretzat bikoteko termino bakoitza bere aldetik joan da; baina, batez ere, bizitzaren eta heriotzaren batasuna bion oposizio dago bilakatua, bata
|
bestearen
ukoa. Intelektualki zatikatu eta koadrikulatu egin dugu errealitatea, esperientzia.
|
2010
|
|
Sufrimenduari bere zentzua ematen ziòn kristau sineste hura fantasia hutsa ote zen, bada? Edo, nola ez bainuen ulertzen min gehiegizko haren zergatia, derradan pertzepzio hura ez zetorrela ezerezetik, hamaika hamabi urterekin jakin bainuen Ponpeian eta Herkulanon gertatua, Jainkoaren auziari buruzkoan nire lehenengo zalantza piztu zuena, hain irudi kontrajarriak gertatu zitzaizkidan Jainko on guztiahaldunarena eta hondamendiarena, bata
|
bestearen
ukoa balitz bezala?, izaki guztiz anker bat ote zen Jainkoa. Eta nik ezetz esaten nion neure buruari, gertatzen ari zitzaidanak zentzu bat behar zuela kosta ahala kosta?
|
|
Umorea ez baitzen ez aitaren eta ez don Anizetoren bertutea? ezta Teofilo Mariarena ere, derradan bide batez; edo, zehazte bidean jarriz, derradan haien umorea, Regina eneko boterearen nolabaiteko ikur ziren heinean, zurruna zela, haiek, definizioz, beraientzat baitzituzten txantxak eta beraientzat edonori iseka egiteko eskubidea,
|
besteon
ukoa zekarrena, ezinbestean: horregatik ez zituzten guk jaurtitako gezi bakanak, kontraumorearen geziak, bestela esanda?
|
|
Sufrimenduari bere zentzua ematen ziòn kristau sineste hura fantasia hutsa ote zen, bada? Edo, nola ez bainuen ulertzen min gehiegizko haren zergatia —derradan pertzepzio hura ez zetorrela ezerezetik, hamaika hamabi urterekin jakin bainuen Ponpeian eta Herkulanon gertatua, Jainkoaren auziari buruzkoan nire lehenengo zalantza piztu zuena, hain irudi kontrajarriak gertatu zitzaizkidan Jainko on guztiahaldunarena eta hondamendiarena, bata
|
bestearen
ukoa balitz bezala—, izaki guztiz anker bat ote zen Jainkoa. Eta nik ezetz esaten nion neure buruari, gertatzen ari zitzaidanak zentzu bat behar zuela kosta ahala kosta... alferrik, makurtuta nindukàn oinaze oinazetsua borondatearen ahalegin guztiei gailentzen baitzitzaien.
|
|
Umorea ez baitzen ez aitaren eta ez don Anizetoren bertutea... ezta Teofilo Mariarena ere, derradan bide batez; edo, zehazte bidean jarriz, derradan haien umorea, Regina eneko boterearen nolabaiteko ikur ziren heinean, zurruna zela, haiek, definizioz, beraientzat baitzituzten txantxak eta beraientzat edonori iseka egiteko eskubidea,
|
besteon
ukoa zekarrena, ezinbestean: horregatik ez zituzten guk jaurtitako gezi bakanak —kontraumorearen geziak, bestela esanda— onartzen, edo oso baldintza berezietan onartzen zituzten; haiek, edo halakoak zirelako edo nagusien paperean aritu behar izaten zutelako, zurrunak ziren, bai, eta zurruntasunak kutsatzen zizkien gaitasun eta nolakotasun guztiak, baita umorea egiteko modua ere... horregatik ziren zakarrak eta traketsak, nik uste.
|
2011
|
|
01:30 Bikinga potolandi batek bere literara igotzeko keinua egiten digu. Edozein gizonezko desesperaturen ametsa dirudi, baina drogatutako neskak ez ditu higiene eta osasun baldintza minimoak betetzen, eta batak zein
|
besteak
uko egiten diogu eskaintzari. Etorriko da abagune hoberik.
|