Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2008
‎Fox en eta Routh en arabera (1984), fonemen segmentazioan entrenatutakoek ez zuten kontrol taldekoek baino hobeto irakurtzen. Zatitze eta sintesi fonemikoan entrenatutakoek beste taldeetakoek baino emaitza hobeak lortu zituzten irakurketan. Sintesi fonemikoak bakarrik ez du hobetzen irakurketa.
‎Emaitzen arabera, letren ezagutzan bakarrik trebatu zirenek ez zuten aurrera egin kontzientzia fonologikoan. Letren ezagutzan eta kontzientzia fonologikoan trebaturikoek beste taldeetakoek baino emaitza hobeak lortu zituzten kontzientzia fonologikoan eta irakurketan. Bigarren eta hirugarren taldeen artean ez zen alderik agertu ez kontzientzia fonologikoan, ez eta irakurketan ere.
‎Ingelesa ikasteko eredu goiztiarrari jarraitu dioten ikasleek emaitza kaskarragoak lortu dituzte ingelesez gaitasun komunikatiboaren osagaietan. Nabarmentzekoa da hiru ikasturte gehiagotan ingelesa ikasten aritutakoek, beste taldekoek baino emaitza okerragoak lortu dituztela. Hala ere, aldagai indibidualek pisu handia dute beste hizkuntzetako emaitzei begiratuz gero, askotan emaitza kaskarragoa lortzen baitute 5 urterekin hasitakoek.
2009
‎Produktibitate handiko taldeetan, tasa marjinalak txikiagoak izan behar dira. Bestela, talde horiek beraien produktibitatea garatzeko duten pizgarria murriztu daiteke eta, zerga politikaren esparruan bertan ere, sarrera gehiago galtzen dira talde hauetan beste taldeetan baino.
‎[Irribarrea atera zaio hori entzutean] Athleticek Osasunak baino diru gehiago duela denok dakigu, eta Athleticen merkatua beste taldeena baino murritzagoa denez, normala da Osasunan edo Realean nabarmentzen diren jokalariengan arreta jartzea. Etete klausulak ordaintzeko eta Osasunan baino kontratu hobeak eskaintzeko moduko botere ekonomikoa du Athleticek, eta horri bueltaka aritzeak ez du ezertarako balio.
2012
‎Arrazoia: beste taldeenak baino askoz emaitza funtzional hobeak eta protesi batenak baino nabarmen hobeak lortzeko gai gara. Hala erakusten dute gure esperientzia luzeak eta gure taldeak sortutako literatura zientifikoaren bolumenak”, azaldu zuen Cavadas doktoreak.
2013
Beste taldeetan baino lehiakortasun handiagoa dago hemen, kategoria altua duelako eta bere mailan bigarren postuan dagoelako, besteak beste. Taldeko gazteenetako bat naiz, eta bertan ikastea da nire helburuetako bat.
2014
‎Hau da, indar, baliabide eta jakituria metaketa handia egin zen proiektuan. Lanketa ikaragarriak ahalbidetu du talde esperimentalak beste taldeak baino emaitza hobeak izatea.
2015
‎Komuneko historia ofiziala eraikitzeak edo giza eskubideen bortxaketak etorkizunean posible ez izatearen helburuak, berriz, ez dute hainbesteko babesik. Biktimek eta ezkertiarrek beste taldeek baino eraginkorragotzat baloratzen dituzte Egiaren Batzordeak. Gainera, iraganari begiratzearen aurreko jarrera positiboa, Egiaren Batzordeen eraginkortasunari loturik zegoela aurkitu zuen korrelazio azterketak (r=. 28).
‎Giro emozionala txarra zen, batez ere Perun, Txilen eta Paraguain aurkitutako giroarekin konparaturik, non elkartasuna eta erakundeenganako konfiantza altuagoa zen. Biktima zuzenek eta ezkertiarrek beste taldeek baino giro okerragoa nabarmentzen zutela adierazi zuten. Hala ere, Egiaren Batzordeak (r=. 33) eta barkamen eskaerak (r=. 42) eraginkortzat jo zituztenek giro hobea nabaritzen zutela adierazi zuten.
‎Bestalde, azpimarratzekoa da Egiaren Batzordeek ez dutela komuneko historia eraikitzea lortu, ezta giza eskubideen bortxaketak berriro gertatuko ez direnik ziurtatzea ere. Ezkertiarrek eta biktimek beste taldeek baino jarrera positiboagoa dute iraganean gertatutakotik ikasteko, hizketa maila altuagoa izan dute, informazio gehiago jaso eta hobeto baloratzen dituzte hartutako neurriak. Bestalde, kolektibo horiek inpaktu emozional negatibo sakonagoa aipatu dute (Kanyangara, 2008; Kanyangara, Rimé, Philippot eta Yzerbit, 2007); indarkeria jasan gabekoek, ordea, ez zuten inpaktu emozional handirik adierazi.
2016
‎• Nork bere kutxa besteek baino lehenago hustea, edo beste taldeak baino baloi gutiago ukaitea joko bukaeran.
‎• Nork bere kutxa hustea besteek baino lehen, edo beste taldeak baino baloi gutiago ukaitea joko bukaeran.
Beste taldeak baino hobeak gara eta horrela jarraituko dugu buru belarri lan egiten, ados?
2017
‎Baieztatu da EAEko gazteek beste taldeek baino kontzientzia gutxiago dutela euskararen eta gaztelaniaren egoeraren inguruan. Bi hizkuntzen diskurtsoa nagusitzen da hautatzen duten transmisioereduen artean, etorkizunean seme alabek" bi hizkuntza ondo ikas ditzaten". arteko harremanetan, euskal hizkuntzaren auzia euskal identitatearen auziari subordinatu izan zaio gaur egun arte. hizkuntza identitatearekiko eta identitatea hizkuntzarekiko, bi erlazio hauek bereizten ditu. lehenengoaren kasuan, identitatea eztabaidaren muinean jartzen du, eta euskal herriko hiru hizkuntzak baliokide bihurtzen direla dio, horrek praktikan euskararen ezagutza eta erabilera hautu pertsonal izatera subordinatzen du. bigarrenean, ordea, euskaraz egiten duen taldearen identitatearen normalizazioa hobesten du, hortxe baitago hizkuntzaidentitateari subordinatu gabeko bidea (iztueta, 2016).
‎...u2014 euskaraz egitearen diskurtsoa, nork eta zer axola gabekoa. deustuko unibertsitateak bizkaiako Foru aldundiarekin batera argitaratu du euskal hiztun berriei buruzko ikerketa azken urtean. gazteen inguruko hausnarketari atal bat eskaini diote eta, beste hainbat ideien artean, deigarria da euskararen atxikimendu mailaren inguruan gazteen diskurtso landugabea. oro har, baieztatu da eaeko gazteek beste taldeek baino kontzientzia gutxiago dutela euskararen eta gaztelaniaren egoeraren inguruan. bi hizkuntzen diskurtsoa nagusitzen da hautatzen duten transmisio ereduen artean, etorkizunean seme alabek" bi hizkuntza ondo ikas ditzaten" (ortega eta bestek, 2016: 251).
2021
‎Atseden hartzeko astia izango zenuen. Lehen Mailako beste taldeek baino geroago hasi duzue sasoi aurrea.
2022
‎Osasun fisikoaren ikuspegitik, abortatu zutenek ez zuten konplikaziorik izan, oro har. Aldiz, ukatu zitzaienen artean, batzuek haurdunaldiko eta erditzeko arazoak izan zituzten, eta, haurra izan ondoren, beste taldeak baino osasun arazo gehiago: min kronikoa, hipertentsioa...
‎Egundokoa. Gure artean oso ondo konpondu gara, eta horrek beste taldeak baino hobeak izaten lagundu egin digu. Kalitate handiko jokalariak izan dira taldean, gainera.
2023
‎Sasoi hasieran jo falta baldin bazen arazoa, egun joko falta da teknikariaren buruko min nagusia. Athletic ez da gai beste taldeek baino hobeto egiten duena egiteko.
‎" Orduak eta orduak sartzen badituzu zeregin batean eta emaitzak ez badira zuk nahi zenituzkeenak, agian izango da ez duzula horretarako talentu berezirik eta beste norabide batean jarri behar dituzula zure jomugak, zure ahaleginak, zure borrokak eta begirada. Nik energia asko dut, eta badakit nire korrikalariak beste taldeetakoak baino motibatuagoak aterako direla lasterketara. Gaitasuna dut taldeak etekinik handiena emateko eszenatokia sortzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia