Emaitzak: 12
2006 | ||
Ez da falta liburu honetan zehar planteamendu etikoekeragindako galderarik: zilegi ote da | besteren mina fikziorako eta artifiziorakolehengai bihurtzea, galdetzen du Canok, etikaren eta estetikaren arteko tentsioamahaigaineratuz. | |
isiltzeko arriskua, alegia. Horrenaurrean, zer ahalegin ederra Koldo Izagirrek Agirre zaharraren kartzelaldi berriakidaztean egindakoa, planoa zabaltzekoa, kartzela generiko bat sortzekoa, gure minamunduan | beste minen artean kokatzekoa plano orokor baten bidez. | |
orain badakit non oinarritzen diren gure balio judiziorik funtsezkoenak: errukian, | besteen minagatik nozitzen dugun sentimenduan, alegia». | |
2007 | ||
ukatzea, proiekzioa, eta abar). Adierazi nahi da, besterik gabe, badagoela errudun sentitzea, besteak beste, | besteei min egiten zaienean. | |
Aldi berean, ez moraltzat hartzen diren jokabideak ere aztertzen dituzte: arauhaustea edo transgresioa, | besteei min ematen dien jokabide oldarkorra, esatebaterako. Hala ere, transmisioaren teoriak ez dira gertaera horietaz aritzen direnteoria bakarrak. | |
16.4 irudia. | Besteei min egitea helburu duen jokabide oro ez moraltzat hartzen da (argazkia: www.prensagratis.org). | |
Bigarren urtearen hasieran, haurtxoaren negar enpatikoa, mainak eta begiradaisilak gutxiagotzen dira, eta haurtxoa biktimari laguntza ematen hasten zaio: ukituak, musuak, besarkadak, laguntza eskaerak, aholkuak, keinu lasaigarriak.Beraz, haurtxoak bereizi egiten du | besteak mina hartu duen edo larri dagoen, etalaguntzeko ekintzak egiten hasten da. | |
2011 | ||
Bere jokaerak besteengan eduki duen eraginaz ez da kezkatzen. | Besteen minaz eta hersturaz konturatzen denean ere, modu abstraktuan egingo du. Gupidarik gabe trufatzen da zoritxarrekoez edo gabeziaren bat dutenez. | |
Pertsona hauek gaitasun gutxi dute besteen emozioak ulertzeko eta besteen sufrikarioaz konturatzeko. Beraz, ezin dute enpatizatu | besteen minarekin eta sufrikarioarekin. Gainera, psikopatak biktimaren aparatu psikikoa ezabatu nahi izaten du, bere aurrean desarmatua gerta dadin. | |
Eldarniozko ideiaren funtsa berehala eta legezko ekimen baten bidez konpondu litekeen bidegabekeria bat izaten da, eta, paranoia nozitzen duen pertsona behin eta berriz auzitegietan edota gobernuko bestelako erakundeetan barrena ibil daiteke bere gogobetetzearen bila. Jazarpenezko ideiak dituzten pertsonak, normalean, minberak eta suminkorrak izaten dira, eta, | besteek min egin nahi dietela uste badute, bortizkeriaz erantzun dezakete. | |
– Norbere buruari edo | besteei minik ez egiteko prebentzio neurriak. | |
2014 | ||
Masokismoan, mina eta tratu txarrak jasanez lortzen da kitzikapena. Sadismoan, berriz, | besteei mina edo sufrikarioa eraginez lortzen da atsegin sexuala. Pedofilia duenak haurrenganako erakarpen sexuala sentitzen du, eta haiekin harremana izanez lortzen du atsegina. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 12 (0,08) |
Lehen forma
besteei | 4 (0,03) |
besteen | 2 (0,01) |
Besteei | 1 (0,01) |
Besteen | 1 (0,01) |
beste | 1 (0,01) |
besteak | 1 (0,01) |
besteek | 1 (0,01) |
besteren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 12 (0,08) |
Konbinazioak (2 lema)
beste min | 12 (0,08) |
Konbinazioak (3 lema)
beste min egin | 3 (0,02) |
beste min eman | 1 (0,01) |
beste min ez | 1 (0,01) |
beste min fikzio | 1 (0,01) |
beste min hartu | 1 (0,01) |
beste min kokatu | 1 (0,01) |
beste min nozitu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |