Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2009
‎Erresuma Batuan, irakasleak behartuta daude beren lanak asko planifikatzera, eta, astea hasi aurretik, asteroko plangintza helbidera bidali behar dute. Herrialde honetan ohikoa eta naturala den beste praktika bitxi bat eskolak ematea da, ateak irekita, eta beste irakasle batzuk beren klaseen behatzaile gisa sartzea. Irakaskuntza ohitura horiek zuzenean ezagutzea, Europako beste herrialde batzuetan erabiltzen diren beste praktika pedagogiko asko bezala, orain posible da Hezkuntza Ministerioak Erresuma Batuarekin, Frantziarekin, Alemaniarekin, Austriarekin eta Suitzarekin hezkuntza lankidetzarako aldebiko hitzarmenen bidez sortu duen egonaldi profesionalen programari esker.
2010
‎Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) telemedikuntza sistema bat garatu du, Paraguaiko leku bakartuetan zaintza epidemiologikoa egiteko eta denge izurriteak eta bestelako sukar eritasunak saihesteko. Bonis izeneko proiektuaren buru Xabier Basogain Olabe da, ingeniari eta Bilboko Ingeniaritzako Goi Eskola Teknikoko irakasle eta sortzailea, Multimedia EHU taldeko beste irakasle batzuekin batera. Multimedia EHU taldeko hiru irakaslek (Basogain barne) eta UPV/EHUko Nautika eta Itsasontzi Makinetako Goi Eskola Teknikoko beste bik osatzen dute Bonis.
‎Horietako bakoitza fitxa oso batekin aurkezten da. Fitxa horretan, programaren deskribapenaz gain, ezaugarri teknikoak, eman dakizkiokeen hezkuntza aplikazioak eta Ticne Wikiko beste irakasle batzuek baliabidea erabiltzeko azaldutako esperientzietarako esteka zehazten dira. Gune hori irakasleentzat da, eta Ticneren baliabideen aplikazioari buruzko iritzia partekatu nahi dute ikasleekin.
2011
‎Elkarrizketaren helburua adierazi ondoren, tutoreak aldez aurreko azterketa bat egin behar du, ikaslearen beharrak ezagutu eta ebaluatzeko eta tutoretza funtzioa antolatzeko. Horretarako, hainbat iturri erabil ditzake, hala nola eskola espedientea, beste irakasle batzuen edo aurreko tutorearen iritzi kontrastatuak edo, are, ikaslearen familiak eman diezazkiokeen eta bere ibilbide akademikoan eragina izan dezaketen testuinguru datuak. Lortutako informazioaren arabera, adituek gomendatzen dute tutoreak ikasturte osoan egingo den tutoretza ekintza planifikatzea eta intentsitate edo premia handiagoz landu beharreko alderdiak lehenestea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia