Emaitzak: 8
2002 | ||
Ikasi, egia esan, dena ikasten da, ia den dena (ikasi aditza zelan definitzen den); baina ikasi ikasi, gizakiak kultura ikasten du besteekiko harremanean. Gaitasun ideologikoak eta kulturalak | besteekiko interakzioan garatzen direnak dira (ikasiak, esan dugunez) eta horiek ere hartzen dute parte kodeketan eta deskodeketan. | |
2012 | ||
Kanpo eragileekiko | beste interakzio batzuk. | |
Kanpo eragileekiko | beste interakzio eta/ edo elkarlan batzuk | |
2013 | ||
Learning about other European educational systems ek aurreko sekuentzia didaktikoari jarraipena ematen dio. Aztertu den | beste interakzioaren atala, rounding up charts bookletari dagokio. Saio hau egin baino lehen, ikasleek beren «» etik (materiako irakurgaien bildumari dagokion liburuxkatik) different European education sysytems ari dagokion artikulua irakurri behar izan dute, aurreko saioan denbora utzi zaie ataza hau burutzeko, eta burutu ez dutenek etxean irakurri behar izan dute, rounding up a burutzeko. | |
2016 | ||
| Besteekiko interakzioa: rol jolasak, arauen jolasak. | |
2017 | ||
Orain arte kultura profesionala eta erakunde kulturak lanbide eta erakundeen genero tipifikazioan nola islatzen diren azaldu da, elementu independente bezala.Alabaina, bata | bestearekin interakzioan dihardute erakunde kultura batean kultura profesional ugari egon ohi direlako, eta kultura profesional baten kide direnek erakunde ezberdinetan lanean jarduten dutelako (Zanten, 2003; Champy, 2009; Raelin, 1985). Kultura profesionalari atxikitutako baloreak, organizazio zehatz batean onesten diren baloreak baino aitzinago ikasitakoak dira, formazio prozesuan barneratuak ala profesio konkretu bat burutzeari loturikoak (Raelin, 1985). | |
Gainera, bainatzea gustatzen zaio. Bizitzako bi eta hiru hilabete bitartean, haurrak | besteekiko interakzio handiagoa lortzen du: denbora gehiago pasatzen du esna (lehenengo asteetan 20 ordu egin ditzake egunean), ikusmena eta entzumena garatu ditu, eskuak eta ahoa hitz egin nahi balu bezala mugitzen ditu. | |
2020 | ||
Kathy Ackerren narratzailea ez dago errealismo naturalismoz deskribaturiko egoera batean | besteekin interakzioan, hau da, narratzailearen presentzia ez da inolaz ere erlazionala. Ackerren emakume idazle garaikideek, idazle aipatzeagatik, Margaret Atwood, Alice Munro, Janet Frame eta abarrek esate baterako, honezkero eraikiak dituzte emakumezko narratzaile ahots indartsuekin ipuinak eta nobelak, honezkero idazle errespetatuak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 8 (0,05) |
Lehen forma
beste | 3 (0,02) |
besteekiko | 2 (0,01) |
Besteekiko | 1 (0,01) |
bestearekin | 1 (0,01) |
besteekin | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 3 (0,02) |
UEU | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
beste interakzio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
beste interakzio atal | 1 (0,01) |
beste interakzio batzuk | 1 (0,01) |
beste interakzio garatu | 1 (0,01) |
beste interakzio handi | 1 (0,01) |
beste interakzio jardun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |