2005
|
|
Tira, ezin esango dugu 1957ko Txillardegi euskal abertzale tipikoa zenik, abertzale tipikoek ez baitzuten Unamuno maite. Ez zen, bestalde, at ipikobakarra, besteak
|
beste
hor baitago Salbatore Mitxelena, puntu honetan, eta beharbada beste hainbatetan, Txillardegirekin sintonia osoan dagoena. Koldo Mitxelena bera ere ez zebilen hain urrun, hitzaldiaren antolatzaileen artean baitzegoen.
|
2008
|
|
Ikonografia aldetik arrakasta handia izan zuen eta modan jarri ziren zaldunen arteko borrokak, amodio kortesaren jokoak, dekoratu irudimenez jantziak, eta oihan lilurez beteak.
|
Besteen artean
hor daude Jacopo Bertoja eta Girolamo Mirola margolarien Fleurdelys, > Brandimart> oihan> liluratuan>() koadro famatua; Battista Dossiren Roland> eta> Rodomonten> dueloa> (1527); Jean Boulanger en Roland> amodioak> zoraturik> (1650); Arold Böcklin en Roland> 1885an, hala nola Albeto Savinioren Zalduna> itu...
|
2009
|
|
Taldean aritzeari abantailak ikusten dizkio Vidalek: Aurreko urteetan ez dut bukatu gustura neure buruarekin, baina banekien
|
besteak
hor zeudela saio polita egiten, eta horrek salbatzen zaitu pixka bat eta animatu ere bai; edo urduri bazaude, entzuten baduzu beheko mailakoek ondo abestu dutela, oholtzara lasaiago igotzen zara, seguruago zeure buruarekin, eta horrek on egiten digu.
|
2012
|
|
Gaur egun kultur politikatzat ulertzen dugunaren lehen urratsak, seguru asko, Errenazimentuko Italian bilatu behar ditugu, non klase zuzendariek, beren boterea legitimatzeko, mezenasgoa abian jarri baitzuten, sorkuntza eta arteabultzatuz eta diruz lagunduz. Estatutik at ere mintza gintezke kulturan eragitekopolitikaz; besteak
|
beste
hor daude Elizaren neurri arautzaileak (abizenak ezartzeaadibidez, euskal tradizioan etxearen izena hartzeko ohitura ezabatuz) edotaerrepresiboak (Inkisizioa). Baina mezenasgoarekin kulturan eragiteko beste modubat zabaldu zen.
|
2016
|
|
–Bai, ados, baina uler dezakedanez, orain arte azaldu ez duzun zure presentziaren berri nahi zuen jakin Sapek, eta zuk, berriz ere,
|
besteen
hor egoitea baizik ez duzu adierazi. Esan ba, zergatik zauden hemen!?
|
2017
|
|
Bestearen faktikotasuna da, alegia, Bestearen lotura kontingentea izate objektu batekin nire munduan. Orduan, zalantzagarria dena berez ez da Bestea, baizik eta
|
Bestearen
hor egotea, hau da, gertakizun historiko eta konkretu hori horrelaxe adieraz dezakeguna: " Norbait dago gela horretan".
|
|
Azken beltzean,
|
Bestea
hor dago, bere begiradaz betiro hor egon daitekeen izatea baita. Sartreren ontologian, giza izatea, bere sakoneko egituran, bere baitarakoa (pour soi) ez ezik Bestearentzakoa ere bada (pour autrui); hala behar du.
|
|
Sartreren ontologian, giza izatea, bere sakoneko egituran, bere baitarakoa (pour soi) ez ezik Bestearentzakoa ere bada (pour autrui); hala behar du. Kontzientziak bere mundua zabaltzen duenarekin batera,
|
Bestea
hor dago: gizakia bere baitarako bestearentzako izatea da.
|
|
Sartrerentzat ziurra dena da ni begiratua naizela, eta begiratzailea munduko presentzia bat den edo ez hori probablea besterik ez da. Beraz, Bestea ez da zalantzazkoa, tronpakorra eta zalantzazkoa dena zera da,
|
Bestearen
hor egotea, bere faktikotasuna.
|
2019
|
|
Badirudi lehen ezagutzen ez ziren kontu asko ari direla azaltzen. Polenaren kontuak, alergiak eta
|
beste
hor daude. Gero, euri azidoaren kalteak, oraindik ere noraino iristen diren ez dakigunak, baina iparralde horietan kalte ikusgarri handi eta bueltarik ez dutenak eginak ditu.
|
2023
|
|
Plebiszitu honen emaitza abisu bat da, garaipen bat baino gehiago. Gehiengoa lortzen duenak
|
bestea
hor dagoela ukatzen jarraitzen badu, ez ditugu sekula egingo akordioak beharrezkoak ditugun gaietan».
|
|
Lanean, esna eta erne, Mundua lo dagoen bitartean irratsaioa entzutea gustatzen zait, horixe da unerik goxoena, txoripana baino goxoagoa, lekukotasun eta aitorpen zirraragarrien programa.
|
Besteak
hor daudela sinetsarazten didana. Aitorleku publiko bat da, eta benetako esnagailua.
|