Emaitzak: 5
2009 | ||
autogobernuaren eta burujabetzaren ikuspegitik, Madrilen agintea duen eta agintea hartzeko aukera duen alderdiekin (PSOE eta PP) ez dago zereginik ez negoziazioaren bidetik ez jarrera transbertsalen bidetik; nazionalismo instituzionalak (EAJz bakarrik ari da?) erabakita dauka Estatuari aurre ez egitea eta, beraz, nazionalismo instituzionala nekez izango da metaketa subiranistako parte; eta Estatuarekin konfrontatzeko prest dauden indar subiranisten metaketa posible izan dadin ezinbestekoa da ETAk, bere kabuz, indarkeria uztea. Eta eman beharreko pauso hori eman aurretik | beste eragileek egingo dutenari buruzko bermea eskatzen dutenentzat ere izan du erantzuna Adolfo Mu, ozek, agiria aurkeztu duenean emandako azalpenetan: –Ondoren zer gertatuko den ez dakigularik ere, edozein hipotesi gaur egungoa baino hobea da?. | |
2011 | ||
Hori bai, oraindik falta dena da planeko ekintzak nork erabaki behar dituen zehaztea. Hau da, Udalak bakarrik bere gain hartu behar duen, Udalak euskalgintzan dihardutenekin batera egin behar duen edo Udalak eta euskalgintzan dihardutenek ikastetxe eta | beste eragileekin batera egin behar duen zehazteke dago. Azken fase hori da falta zaiguna, parte hartzearena. | |
2014 | ||
Horregatik guztiagatik, Azpeitiko EH Bilduk gaur eta bihar (arratsaldeko 19etan herriko plazan eta eguerdian 4 hiriburuetan), | beste eragileekin batera egindako mobilizazio deialdietan," Espetxe politika honi ez, sakabanaketarekin amaitu" lemapean egingo direnak, parte hartzeko deia egiten diegu herritar orori. | |
2015 | ||
Halaber, nor bere esparrutik, Berasategik zein Manterolak ohartarazi dute eskola euskararen arnasgune izan badela, baina ezin dela belaunaldi berrien euskalduntze lana bakarrik esparru horren eskuetan utzi. Bada, komunikabideak arnasgune funtzional izan daitezkeela argudiatu dut lehenago ere, eta | beste eragileek egindako lanaren osagarri dela berrestera noa oraingoan. Euskarazko komunikabideek aurrera egingo badute ulermen eta irakurmen gaitasun nabarmena (izango) duten haur eta gazteak behar dituzte, eta eskolak aliatu ditu komunikabideak euskalduntze ahalegin guztia hutsean geldituko ez bada. | |
2023 | ||
Gaur egun, euskararen normalizazioan bultzada handia eman dute irakaskuntzak, komunikabideek eta administrazioek. Lan munduan egiten den lanketa, ordea, askotan ez dago | beste eragileek egindakoarekin uztartuta (Urdangarin 1993). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 5 (0,03) |
Lehen forma
beste | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
beste eragile | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
beste eragile egin | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |