2004
|
|
Ekonomia sozialaren mugimenduak gizabanakoen artean komunitate berri batsortu nahi du,
|
bertan
pertsonen arteko elkartasunaz gain, belaunaldien artekoelkartasunak ere lekua izan behar duelarik. Enpresa eta tresna ekonomiko demokratikoen bidez burutu beharreko eginkizuna da hori ekonomia sozialarentzat, enplegua, ingurua, eta eskubidea sozial eta politikoak errespetatuz (Jeantet 2000).
|
2005
|
|
Gorago aipatu dugun tradizionalisten antolaketa agerikoa izan zen hasieratik.Irailean zehar, Hondarribian, emakumearen parte hartzearen aldekoen ingurukopaskinak azaldu ziren.
|
Bertan
pertsonen izenak, telefonoak, helbideak, etab.agertzen ziren. Egun horietan ere, gatazkan eragin handia izan duen taldea jaiokoda:
|
2007
|
|
Horrez gain, pertsona arteko poloan gizarte barruan mugitzerik eta mailazaldatzerik badagoela sinesteko joera dago.
|
Bertan
pertsonek taldez aldatzekoaukera handiagoa daukate eta taldekidetza aske edo zabalagoa da. Talde artekoharremanen poloan, ostera, gizarteko maila batetik bestera mugitzerik ez delasinesteko joera omen dago, beraz, gizarte egoera aldatzeko aukera bakarra mailahoriek aldatzea omen da,, gizartea bera aldatzea?.
|
2009
|
|
Zentzu horretan, aipatu beharra dago berriki gure testuinguruan egin dugun ikerketa (Martínez de Taboada, Arnoso eta Elgorriaga, 2008).
|
Bertan
pertsonek dituzten aurreritziak neurtzen ziren, eta gutxiengo kulturalaren arabera emaitza desberdinak aurkitu ziren. Magrebeko pertsonek beste taldeekin konparatuta, harreman gutxiago dituzte, eta distantzia kultural handiagoa eta emozio negatibo gehiago sentitzen dituzte.
|
2010
|
|
Erakunde edo enpresa bakoitza sare sozial bat da, bere egitura eta antolakuntzarekin, bere kulturarekin, bere balioekin, baina ez da gizartea.
|
Bertan
pertsonek rol oso zehatza betetzen dute, lanpostuarekin lotuta eta ekoizpenarekin lotuta, testuinguru globalizatu batean. Beraz, gizartean erabili diren irizpideak eta praktikak hizkuntza sustatzeko enpresetara eramaten ditugunean gerta daiteke ez funtzionatzea.
|
|
" Ikas irakas prozesua", egiaz," hizkuntz komunikazioan oinarritzen da" nagusiki99, eta, beraz," komunikazio didaktikoak" badu aztertu beharreko" alde linguistiko funtzional" bat: ...gure autorea—," estrukturalismoa" edota" generatibismoa" baino interesgarriagoa da hor" linguistika funtzionalaren posizioa", horrek" situazio didaktikoan izaten den ahozko komunikazioa aztertzeko oinarri emankorra aurkezten baitu" 100 Kontua da, bestela esanda, irakaskuntzaren hizkuntza ezin daitekeela modu formal, hotz eta hutsean behatu, hain zuzen,
|
bertan
pertsonen arteko interakzio partikular eta dinamikoa dagoelako, zein egiaz beti testuinguru edo situazio jakin batean gauzatzen den. Zentzu horretan, bada, interesgarriak dira oso Halliday eta Jakobson bezalako autoreen ekarpenak, ze horiek —funtzio intralinguistikotan geratu gabe—" ekintza komunikatiboaren funtzio estralinguistikoak" ere kontsideratzen dituzte101 Funtzio horiek dira, hain zuzen, situazio jakin batean gertatzen den ekintza komunikatiboari berari dagozkion berezko funtzioak.
|