Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2008
‎Legutioko erasoaldiak eragin nabarmena izan zuen bertan parte hartu zutenen artean, militarrak izan, edota inguruko herrietako zibilak izan. Espainiako beste fronte batzuetan gertatu ziren enfrentamentuekin konparatzen dugunean, gatazka mugatua izan zela konturatzen gara, soldadu kopuruari, iraupenari, bajari edota erabilitako armamentuari erreparatzen badiegu (San Millán, 1965:
2009
‎1884.eko abenduaren 27an erakundearen estatutua aldatzea erabaki zuten (lehenago, 1882an alegia, La Caja Vasco Navarra sortu zuten, Iparraldekoek bertan parte hartuz), horrela, bertako errealitatearekin bat egiteko asmoz; 1876an ezarritako izena aldatzea erabaki zuten: Laurak Bat izatetik, Euskaldun Guztiak Bat izatera pasa zen, Euskal Herri osoko (Iparraldekoak zein Hegoaldekoak) immigranteei laguntza emateko asmoarekin (baita haien seme alabei ere).
2010
‎4 Ikus entzunezko produktua sortzeko eta banatzeko lan errutinen eta bertan parte hartzen duten profesionalen eginkizunen gaineko ezagutza oso ahula dute.
2011
‎Kapital kolektiboaren kasuan, komunitatearen logikara gerturatzen da gehiago, kapital pribatuarenaren gainetik. Merkatu lehiaz gain, kutsu sozioekonomikoa duten bestelako arauek erregulazio ahalmena garatzen dute eta bertan parte hartzen duten kapital pribatuak ohiko logika horretatik urruntzen dira. Horrela, kapital kolektiboaren bidez bideraturiko inbertsioek komunitateko gizabanako orori mesede egiteko helburua izango dute.
2015
‎Ekoizpenari dagokionez, Pirinioetako eskaintzaren aberastasuna kontuan hartuz, aurreikus daiteke Pirinioetako plataforma batek izan dezakeela ekoizpen aski handia, bertan parte hartuko duten komunikabideek produkzio handia daukatelako. Halaber, herritarren parte hartzea susta daiteke, aspaldiko tradizioa baitago horretan, nahiz eta apaldu den.
2017
‎Durangoko Azokako. Gogoetaren plazan? igarritako kultur estrategia bateratu baten premiaz eta ikusgarritasunaren erronkaz», bertan parte hartutako artista eta arte eragileen kezkak agerian daude, besteak beste. Ondoren, 2016an ere baina 215 zenbakian, «Kultura autodeterminatuko balitz» lelopean, artearekin lotutako hainbat artikulu gehitu ziren, UEUrekin elkarlanean aldizkariak antolatutako udako ikastaroari lotuta.
2020
‎2013/ 2016an Eusko Jaurlaritzak berdintasun plana atera zuen, hezkidetza lantzeko eta indarkeria ekiditeko gida. Gaur egun, ordea, ez dago planik indarrean, hala ere, bertan parte hartzen zuten ikastetxeak oraindik batzen jarraitzen dute, mintegien bitartez.
‎4.1 Helburu orokorra iRAKER programak bertan parte hartutako irakasleen irakaskuntza, ikerkuntzaeta kudeaketa gaitasunean izan duen inpaktua aztertzea.
‎Lehen ondorioak, zalantzarik gabe, ikerketa honen helburu orokorrarekin lotura garbia du. iRAKER irakasle hasiberrientzako prestakuntza programak inpaktumaila altua izan du bertan parte hartutako irakasleen irakaskuntza, ikerkuntzaeta kudeaketa gaitasunetan, asebetetze maila altuak, eskuratutako ezagutzek eta ezagutzen aplikazioak erakusten duten bezala. Halarik ere, aipatu behar da era garbiagoan ikus daitekeela inpaktu hori irakaskuntza gaitasunean; nahiz eta ikerkuntza eta kudeaketan ere, orokorrean, satisfazio maila altua, ezagutzak eskuratu izana eta horiek aplikatu izana adierazi duten.
‎Ikerketa kualitatibo honetan iRAKERek, UPV/EHUko irakasleen gaitasun akademikoa garatzeko programak, bertan parte hartutako irakasleen irakaskuntza, ikerkuntzaeta kudeaketa gaitasunean izan duen inpaktua aztertu da. iRAKERen lehen deialdian parte hartutako irakasleen esperientzia sakonean ezagutu nahi zela kontuan izanik, kasu azterketa bat gauzatu da. Horretarako, datuak biltzeko estrategia nagusia sakoneko elkarrizketa izan da, bertatik eratorritako datuak galdetegietatik eta dokumentuen analisi hermeneutikotik eskuratutakoekin triangelatu badira ere.
‎Horrela, irakasleen motibazioak, eskuratu dituzten gaitasunak eta horiengan izandako eraldaketak ezagutu ahal izan dira. Ondoriotzat esan liteke programa honek bertan parte hartutako irakasleen ikerkuntzaeta kudeaketa gaitasunean eragina izan duela, baina batez ere haien irakaskuntza gaitasunean.
‎Argi geratu da, batez ere, osasun zientzietako eta arkitekturako irakasleek zailtasun handiak izan dituztela programan ikasia aplikatzeko orduan, eta, bereziki arkitekturan, oso zaila dela irakaskuntza eraldatuko duten harreman sareak sortzea. Horrekin ondoriozta daiteke komenigarria litzatekeela iRAKER programa gehiago egokitzea bertan parte hartzen duen irakaslearen testuingurura, horrela irakasle horiek ikasitakoa errazago egokitu dezaten beren egunerokotasunera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia