2003
|
|
— Eta horrek orduan, eta desiratzen duen beste edonork ere, gertu eta
|
bertan
ez dagoena desiratzen du, eta ez daukana eta bera ez dena eta faltan duena. Desira eta maitasuna horrelako gauzenak al dira?
|
2005
|
|
Hauen analisi sakonago eta zorrotzago batek, ordea, heterogeneitate hori itxurazkoa baino ez dela erakusten du, idazlan horiek guztiek giza-fenomeno bat eta bera aztertzen baitute, nahiz eta horietako bakoitzak espresuki fenomeno horren aspektu bat edo bestea landu. Azpimarratu beharrekoa da, hala ere,
|
bertan
ez dela gizakia hainbeste bere Orokortasunaren edo Unibertsaltasunaren perspektibatik kontsideratzen baizik eta, batez ere, bere Singulartasunaren eta Indibidualtasunaren perspektibatik. Gogoan honela hartutako gizakiak osatzen du, egiaz, haren jarduera antropologiko guztien arazoa eta aztergaia eta, azken batean, haren pentsamenduaren abiapuntua eta helmuga.
|
2006
|
|
Homeroren testuetan
|
bertan
ez da zaila unibertsoaren zatiketa aristokratiko honi buruzko zehaztasunik aurkitzea, Poseidonek Titanen derrota narratzen duenean, esaterako:
|
|
Orain ez dago eskutan, eskuak hutsik baitaude. Zoruan ere ez dago,
|
bertan
ez baitugu pitxer txirtxilatua baino. Eta, arretaz bilatuz gero ere, ez dugu inon aurkituko lehen osorik zegoen pitxerra.
|
2009
|
|
Historikoki landutako balizko izaera baten liluraz beste aldera hastapenaren (Herkunft) bilaketari esker agerian geratzen da bloke unitario bakartzat azaldu nahi duten heterogeneotasunen sakabanaketa, nahasketa, hitz batez. Era horretan, historia ez da norabide jakin baterantz doan prozesu gorabeheratsu baten jarraipen gisako zerbait; alderantziz,
|
bertan
ez dago espezieen eboluzioaren antza edo herri baten patuaren antza duenik ezer. Aitzitik, jatorriaren hari konplexuak jarraitzea, gertatu dena bere barreiaduran mantentzea da:
|
|
Munduaren xedea ez da inondik ere gizakia imitatzea, zeinahi lege alde batera uzten du; ez dezagun esan naturan badirela legeak; antolamendurik, ordenamendurik, formarik, edertasunik, jakiterik, harmoniarik, legerik gabeko munduaren aurka borrokatu behar du ezagutzak; ezagutza hau bezalako mundu batekin harremanetan dabil eta
|
bertan
ez dago ezer ere mundu hori ezagutarazten duenik; era berean, ez da naturala natura ezaguna izatea.
|
2010
|
|
Eredu horretan, bada, hizkuntz konpetentzia delakoa, egiaz, konpetentzia gramatikal bezala bakarrik ulertzen da, eta, horrexegatik,
|
bertan
ez du leku handiegirik aurkitzen hizkuntz didaktikaren inguruko kezkak. Bigarren ereduari buruz, bestela, zera dio Gonzalez Nietok:
|
|
Paradigma funtzional batean, jarduera linguistikoa da estudio objektua, baina
|
bertan
ez da paradigma formalean izaten den esklusibotasun teorikoa izaten96.
|
2022
|
|
Etsitzen ez duen unibertsitatea proposatzea ez da, nire ustez, unibertsitatea defendatzeko ahalegina handitzeko dei egitea. Aitzitik, konpromisoa hartzea da haren menera ez etsitzeko,
|
bertan
ez etsitzeko. " Bizirik dagoena bizirik balego bezala tratatzen jakiten den momentuan hasten da hain justu kultura". 40 Unibertsitatea agian bizirik baino gehiago dago hilda, baina gu, bertan irakasten eta ikasten dugunok, bizirik gaude eta horrela tratatu behar dugu elkar, bizirik bageunde bezala.
|