2001
|
|
Nebak garbantzuak, haragi egosia eta platanoa, denak batera ahoan sartu eta, arrapalada batean, kanpora alde egin du, lagunengana. Ahizpa ikastetxera joan da,
|
bertako
mojentzat eguneroko beharra omen da lutorik onena eta.
|
2002
|
|
Tontorrera iristen garenean, puntarik altuena jarraituz gailur borobilduan jarraituko dugu, mugarriz mugarri. Gailurretan mugarriek hartzen dute gurutzeen lekua eta horregatik
|
bertakoek
Mojon alto, El Quinto mojon eta antzeko izenak erabiltzen dituzte mendixkak izendatzeko. Mojon mugarri baita gazteleraz.
|
2009
|
|
Bat baino gehiago dira Iru, eko Alde Zaharrean dauden komentuak.
|
Bertako
mojek ere ezin izaten dute giroari erabat izkin egin, eta asko dira haien eginkizunetara doazela, komentuen ate itxietatik egunotan ateratzen direnak. Atzo hartutako irudi honetan, horietako bat agertzen da kalean, beste erlijiokide batzuen zain.
|
2011
|
|
–Han inguruan San Pacomio ren monasterioa dago, erantzun zuen irakasleak, unibertsitateko klasean emandako urteak gogoratuz?. Antza,
|
bertako
mojek gorde zituzten idazkiak, Elizak gnostizismoa galarazi zuenean. Kodizeak topatu baino urte batzuk lehenago, 1930ean, papiro manikeoen liburutegia aurkitu zen Egipton bertan:
|
2015
|
|
Biyak Bat atzean utzi eta Brigitarren komenturantz abiatu da kabalgata. Meltxor, Gaspar eta Baltasar komentu barrura sartu dira,
|
bertako
mojekin hitz egin eta hainbat gozoki banatzera. Mojek esker ona eta poza erakutsi dute bisita berezi horren aurrean.
|
|
–Ba Port Royaleko monasterioa mojen etxea zelako, eta
|
bertako
mojen burua, Mère Angélique, emakume zorrotza eta santu ospekoa izateaz gain, Logika edo pentsatzearen artea ezaguna idatzi zuen Antoine Arnaulden arreba zelako.
|
|
Gizakundeko monasterioko pobretasuna eta
|
bertako
mojen bildutasun eredugarria. Zuhurki eta diskrezioz ez ditu onartzen gomendatu dizkioten bi.
|
|
Guk, Teresa Jesusenak, Karmengo Amaren hasierako erregelakoa den Toledoko San Jose monasterioaren ama fundatzaileak, eta Ana Aingeruenak, aipaturiko monasterioko prioreak, eta komentu osoak eta bertako moja guztiek, gogo batez. Toledoko San Paulo aintzatsuaren monasterioko Ama priore txit agurgarriak eta mojek, san Jeronimo jaun dohatsuaren Ordenakoek, eta Konstantza Jainkoaren Amarena andereak, gure etxe honi eta
|
bertako
mojei dieten onginahi eta maitasunaz gogoraturik, erabakitzen dugu, egoki izango dela, maitasun eta karitate hau haziz joan dadin, aipaturiko bi monasterio hauen artean senidetasun espirituala egitea. Eta honela, gutun honen bidez baieztatzen dugu senidetasuna egiten dugula aipaturiko San Paulo aintzatsuaren monasterioarekin, eta komunikatzen diegu ondasun espiritual guztietan esku hartzea, hau da:
|
2020
|
|
Pixkanaka, aldaketa batzuk izan dira kabalkadan, eta erromatarren jantziak geroagokoak dira; On Joakin Larrañaga apaizak Donostiako Artzain Onaren elizatik ekarri zituenekoak dira, han ez zituztela erabiltzen eta. Pajeek umeen gutunak jasotzeko eliz atarian erabili zuten lehen aterpe gorri hura, berriz, garai batean obispoei harrera egiteko erabiltzen zen, eta Altzibarko komentutik ekarri zuten,
|
bertako
mojek emanda. Normalean, desfilea herriko kaleetan egin bada ere, urte baten eliza barruan egin zen, parrokoa On Jenaro zenean; alde batetik, eguraldi txarra egiten zuelako, eta, bestetik, apaizari ilusioa egiten ziolako jaiotza aldarean jarrita ikusteak.
|