Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2011
‎Familiako kideen arteko harremanetatik eta elkarreraginetatik sortzen dira, eta familiako indarkeria, alkoholismoa eta komunikazio blokeoa eragiten dituzte. Behin eta berriz errepikatu ohi dira, eta barne tentsioetatik sortzen dira.
‎Juan Campos AlonsoEsparru fisikoaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBurutik parasitoak kentzea.Berariazko produktua aplikatzea.Asteroko azterketa.Txertoen egoera egiaztatzea.Dagokion osasun profesionalekin hitz egitea.HPIIzena: Juan Campos AlonsoEguneroko bizitzako esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinMahai tresnen erabileran aurrerapenak egitea.Otorduetan, haiek ongi erabiltzen erakutsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Mahaian, postura egokia lortzea.Otorduetan, nola eseri behar duen azaldu behar zaio, eta behin eta berriz errepikatu behar zaio, txukuntasuna gal ez dezan.Bi hiletik behin berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu ... Lehengo egoeraren eta oraingoaren arteko aldea erakutsi behar zaio, hau da, egun guztian bakarrik egotearen eta beti haurrekin eta helduekin egotearen arteko aldea.Hilero berrikus liteke.Egoera hau aldi baterako dela azaldu behar zaio.Eskolaren edo ikaskuntzaren esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez duen ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin dituen gauzei buruz galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk hartu behar dira, irakur dezan.Familia esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBisitak kontrolatzea, ama semeen arteko harremana ikusteko.
‎–Estresa.. Lan karga langilearen gaitasuna baino handiagoa denean, edo gehiegizkoa, eta behin eta berriz errepikatzen den arazoa denean; horrek ezintasuna, antsietatea, agresibitatea eta frustrazioa sor ditzake. Estres egoera baten aurrean gaude.
2012
‎Haurrak mugimendu bat egiten ari denean dituen sentimendu eta pertzepzioak ondorengo jarrera edo mugimendu bat indartzen dutelako gertatzen dira beti. Hau da, burua prestatzen dute; behin eta berriz errepikatzen dute mugimendua, pixkanaka konfiantza hartzen dute. Horri esker, indar berezi bat sortzen da ondorengo jarrerak eta mugimenduak garatzen joateko.
‎Maneiatze jolasak, esperimentazio eta aurkitze jolasen laburpena dira, jakin mina aseta baitago, eta sorpresarako lekurik ez baita. Ekintzak behin eta berriz errepikatzen dira materia menderatzearen plazera bizitzeko eta ekintzen kontrolaz gozatzeko: ixtea, irekitzea, dorreak eraikitzea, dorreak eraistea, etab. Eskuratze jolasak, abestiz, keinuz, soinuz, onomatopeiaz eta abarrez egindako jarduerak dira.
‎Piklerrek azaltzen zien haurrarekin zaintzako uneetan lasai egotea eta guraso eta umearen arteko harremana plazerean oinarritzea ona zela; haurrari ongizate fisiko, neurologiko eta psikiko handia ematen ziola. Behin eta berriz errepikatzen zien hau gurasoei: –Umeari bere iniziatibek eragiten diote ikaskuntzarako gogoa, harremanetan sozializatzeko bidea eta pertsona izateko sentimendua edukitzea?.
‎Txikienekin edo titiko haurrekin, haur oihalak aldatzea dela eta, janzteari dagokion tartea behin eta berriz errepikatzen da. Haur oihalak aldatzeko orduan, higieneaz gainera, harreman afektiboa ere zaindu egin behar da (hitz egin, laztandu, kantatu, etab.).
‎Eta zer esanik ez dago zaharrei dagokionez. Irrati programa batean, behin eta berriz errepikatzen dute honako esaldi hau: –bizitzan gerta dakigukeen gauzarik hoberena zahar izatera iristea da?.
2014
‎Ponpen abiatze eta gelditze ziklo hori haiei lotutako andelaren barruko presioaren mendekoa da, eta erabiltzaileen kontsumoa zenbatekoa den, behin eta berriz errepikatzen da.
2016
‎Zentzumenen eta mugimenduen estadioa (2 urte bitartean). Estadio honetan, mugitzea da lehentasuna; haurtxoak jarduera zirkularrak egiten ditu, hau da, atsegina eragiten diotenez, behin eta berriz errepikatzen ditu mugimenduak. Jokabide horien bidez, haurtxoak inguruneko objektuak ezagutzeko eta haiekin esperimentatzeko aukera du.
2017
‎Uzkurtzea. Arazoarekiko gehiegizko ardura geldiarazlea ageri du, hausnarketa kognitiboa, geraterari buruz behin eta berriz errepikatzen diren pentsamenduak,, mugatutako emozioak eta iheskorrak, ekintza urriak eta bat batekotasun gutxikoak, ekintzarako baino gehiago ezkutatzeko joera dutenak.
‎Denborarekin, higadura emozionalak, neke emozionala dakar, eta harekin, urruntze emozionala, osasun fisiko eta psikikoko nahasmendu larriak, laneko etekinen gutxitzea eta behin eta berriz errepikatzen diren bajak.
‎Ohitura. Giza talde batek denboraren joanean behin eta berriz errepikatzen duen jarduteko modu bat, nahitaezkoa delakoan bere egiten duena. Lege aplikagarririk izan ezean bakarrik erabil daiteke, betiere moralaren nahiz ordena publikoaren aurkakoa izan ez eta ohitura frogatuz gero.
‎– Giza talde batek denboraren joanean behin eta berriz errepikatzen duen jarduteko modu bat, nahi taezkoa delakoan bere egiten duena. Lege aplika garririk izan ezean bakarrik erabil daiteke, betiere moralaren nahiz ordena publikoaren aurkakoa izan ez eta ohitura frogatuz gero.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia