Emaitzak: 6
2001 | ||
Irakasleek ariketen helburuak eta prozedurak ulertzeko arazoren bat edo besteizan omen zuten ikastaroaren hasieran, lehendabiziko ariketetan. Arazo horiek, hala ere, ia ezerezean geratu ziren ikastaroak aurrera egin ahala, irakasleak prozedura eta lanketa | berriak ulertu eta horietara ohitzen joan ziren heinean. Alde horretatik, beraz, badirudi gure arteko komunikazioa emankorra izan dela guztiontzat.Hala ere, uste dut, hori benetan horrela izan denentz frogatzeko, oso lagungarriaizango zela behaketaren bat egitea, askotan uste edo iritzietan bat datozen irakasleek oso modu ezberdinean jokatzen baitute praktikan. | |
2002 | ||
Horrek, funtsean, enplegatuen gaitasun eta eskumenak garatzea esan nahidu. Horretarako, premiazkoa da enpresa barruan ikuspegi berria izatea, eta ezinbesteko aurrebaldintza da heziketa eragile horiexek eramatea, horrela ekonomiarenarau | berriak ulertzeko. Jakina, politika publikoak ere lagun dezake horretan, legezko eta arauzko baldintza egokiak eskainiz. | |
2015 | ||
Gizartea mehatxatzen duten fenomeno | berriak ulertzeko, adibidez egungo ebola izurritea, beraieiburuzko esanahi partekatuak eraikitzen ditugu, hots, gizarte irudikapenak. Gizarte irudikapenen bidez, ebolari esanahia emateaz gain, arriskuaren hautemate maila eta emozioak ere bideratzen dira. | |
Helburu hori gogoan izanik, haintzat hartu behar dira, batetik, nerabeekin lan egiteakbadituela zailtasun metodologikoak (Callejo, 2010; 2012). Bestetik, hedabideen eta testuingurua etengabe aldatzen ari dela kontuan izanik (Livingstone, 2004; Prado, 2009; Prado, 2013), 2011ko landa lanean oinarritutako ikerlan hau baliagarria izango da digitalizazioan kontsumo ereduak nola aldatu diren ezagutzeko, baina baitaondoren etorri diren praktika | berriak ulertzeko ere. | |
Norabide | berria ulertzeko, kontuan hartu behar dugu Venezuelako presidente ohiak, Hugo Chavezek, jokatutako paper erabakigarria. Historian, gutxitan gertatzen den bezala, aldagai ezberdinak uztartu ziren: | |
63 Espainiar kolonialismo | berria ulertzeko honako lanak ezinbestekoak dira: Greenpeace (2009): |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
berri ulertu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berri ulertu ere | 1 (0,01) |
berri ulertu honako | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |