Emaitzak: 6
2005 | ||
Arkauti, Derio eta Fraisoroko eskolak elkarrekin konektaturik egon gara eta hainbat agintari izan dira gurekin, besteak beste, Gonzalo Saenz de Samaniego nekazaritza eta arrantza sailburua, Lander Arregi Mendikoiko gerentea, eta Eli Gorospe lanerako eta gizarteratzeko prestakuntza arduraduna. Ekitaldian ikasle | berriek duten garrantzia azpimarratu da; azken batean, sektorearen etorkizuna haien esku egongo da egunen batean. | |
2010 | ||
haur hezkuntza izendatu zuen eta 3 urte bitartean finkatu zuen. Formulazio | berriak bazuen garrantzia, era horretara hastapeneko ziklo hori hezkuntza sistemaren barnean kokatzen zelako. Ordura arte, eskolaurrea eskola aurretik egiten zen zerbait zen, hezkuntza aldetik garrantziarik gabea. | |
2012 | ||
Dena den, guk ez diogu garrantzia kendu nahi aro politiko berriari, jende askok ahalegin handia egin du egoera honetara iristeko. Guretzat ere sortzen ari den artikulazio politiko | berriak badu garrantzia. Guztiok nahi dugu fase hau modu ordenatuan bukatzea, eta ordenua bakoitzak nola ulertzen duen argitzea oso garrantzizkoa da. | |
2013 | ||
Teknologia berrien edo berria den edozeren apologiagileen eta eszeptikoen artean, ez da erraza sare informatikoak eta teknologia | berriek duten garrantziaren tamaina doitzea. Uste dut, salbamen ohol berriak amesteko joeratik harago, Internetek dakarzkigun aukerak identifikatu eta izendatzea komeni zaigula, eta hori euskararen ikuspegitik horretan saiatzen ari direnek egin dezakete ondoen. | |
2016 | ||
Gure ikerketan jasotako emaitzek ebolaren irudikapen kolektiboari eta berau eraikitzean komunikabideek, bereziki sare sozial | berriek duten garrantziari buruzko zenbait ideia gako plazaratu dituzte. Goazen, beraz, horiek azaltzera, lehenik ebolaren irudia nolako izan den behatuaz, gero Twitterren erabilitako komunikazio estiloari buruz hausnartuaz eta hori guztia osasun krisietako informazio iturriei buruzko iritziaren testuinguruan kokatuaz. | |
2017 | ||
Gure ikerketan jasotako emaitzek Ebolaren irudikapen kolektiboaren eta berau eraikitzean komunikabideek, bereziki sare sozial | berriek duten garrantziari buruzko zenbait ideia gako plazaratu dituzte. Goazen beraz berauek azaltzera, lehenik Ebolaren irudia nolako izan den behatuaz eta gero Twitterren erabilitako komunikazio estiloari buruz hausnartuaz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Sustraia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berri ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berri ukan garrantzi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |