2004
|
|
Zientziaren Filosofian arrakastarik handiena lortu duen liburua, Times Literary Supplementargitaipenak XX. tncndeko bigarren zatiko ehun libururik garrantzizkoenen artean sartzea iristeraino.Mende horcen Zientziaren Filosofiaren aldaketa puntua ezartzen du, gai zercenda berri bat planteatuz, lau auzigune
|
berri
txertatuz zientziaren azterketa filosofikoan: (i) praktika zientifiko desbcrdinçnkartografia egin nahi du, horietako batzuk, aldaketa zientifiko iraultzailea, esaterako?
|
2012
|
|
historiak jendartearen konformismo eszeptikoa eragitea, memoria desmitifikatzeko ahaleginean. Konformismo horrek, era berean, erraztasunhandia dauka mito
|
berriak
txertatzeko, baina boterearen politika gisa sorturik eta moduez kritikoan. Galtzaileen memoria historikoak bazeukan gaitasuna intsumisiorako etamobilizaziorako, baina konformismoak «memoria» berri bati bide eman diezaioke: garaileen «memoria», otzantasuna eta konformismoa besterik eragiten ez duena.
|
|
Eta, ingurune sozio-kultural literarioa marraztu ondoan, azaldu duguTxillardegik nola lortu zuen hazi ideologiko
|
berriak
txertatzea, kristautasunarekinhautsi gabe30, hein handi batean etorkor jokatuz, bereziki Unamunoren eraginpean.
|
2015
|
|
Garapen fasean sistema
|
berrien
txertatze denbora txikitzea ahalbidetzen du. Sistema bakoitzakbehar dituen mezuak jakinik, aurkeztutako metodologiak mezuok nola integratu adieraziko digu.Honela, benetako ibilgailuen komunikazio arkitektura mantenduz, hau da CAN sarea erabiliz, nahikoada HMIaren portaera berria definitzea.
|
|
Eta, eratze aldi horretan, hartara zuzenduzuen EAJk bere jarduera politikoaren zati handi bat: euskal erkidegoaren bere ideia babestera (alderdiaskotan logika modernoaurreko bati erantzuten diona) eta estatu demokratiko
|
berrian
txertatzera. Ildohorretan,, jatorrizko subiranotasunaren?
|
|
Demokraziaren inguruko hausnarketan topatzen dugun azken ekarpena «demokrazia parte hartzaile»aren aldarrikapena da, eta kasu batzuetan konstituzio
|
berrietan
txertatzea. Ordezkotasunaren ideia inpugnatu egiten da, demokrazia ordezkaitzailearen mugak ikusarazteko eta batez ere desmitifikatzeko.
|
2017
|
|
– Egoerarekiko hausnarketan aldagai
|
berriak
txertatzeko ikasleak animatzea.
|
|
– Egoerarekiko hausnarketan aldagai
|
berriak
txertatzeko ikaslea animatzea.
|
|
– Egoerarekiko hausnarketan aldagai
|
berriak
txertatzera ikasleak animatzea.
|
|
(Fincher eta Petre, 2004) liburuan dioen bezala, hainbat arlo jorratzen ditu informatikaren hezkuntzaren ikerkuntzak: Ikasleen ulermena; Animazioa, irudikapena eta simulazioa; Hezkuntza metodologia; Ebaluazioa; Hezkuntzarako teknologia; Lan munduko jarduteak ikasgelara transmitzea; Garapena eta teknologia
|
berriak
txertatzea; Aurrez aurreko hezkuntzatik urruneko hezkuntzarako aldaketa; Informatikaraikasleak erakartzea eta mantentzea; Diziplina eratzea.
|
|
Egindako ikerketak aurreko zerrendako hauek jorratu ditu: Diziplina eratzea; Garapen eta teknologia
|
berriak
txertatzea, Hezkuntzarako teknologia eta Hezkuntzarako metodologia; Ikasleen ulermena; etaEbaluazioa.
|
|
3.2 Garapen eta teknologia
|
berriak
txertatzea, Hezkuntzarako teknologia etaHezkuntzarako metodologia
|
|
Informatikan ez da erraza izaten bereiztea ea garapen eta teknologia
|
berriak
txertatzen ari zaren alahezkuntzarako teknologiak erabiltzen ari zaren. Ikerketa honekin hasi aurretik S/ I gaia lantzeko konputagailu pertsonalak (PCak) erabiltzen ziren.
|
2019
|
|
Etorkizunera begira, ikerketa gai hau gehiago garatzeko, errepikapenaren ondorioz sortutakoerantzun emozional
|
berriak
txertatzea posible litzateke. Esaterako, Jiang Zhik 2006an humoretikjorratutako Aurrera!
|