Emaitzak: 10
2004 | ||
Orain arte erabilitako abiapuntuari jarraituz, bigarren mundu gerraren ostean teknologia fordistetan zeuden, serie luze eta estandarizatuak?, gaur egungo globalizazio honetan, serie motz eta sofistikatuak bihurtu dira gero eta gehiago. Jakina, mikro elektronikaren iraultzatik etorritako teknologia | berriak sistema produktiboan aplikatzerakoan, denbora oso txikian tresneria guztia aldatzeko eta ekoizpendibertsifikatua gauzatzeko aukera eskaintzen dute. | |
2011 | ||
Amara | Berri Sistema: «Hedabideak proiektu pedagogiko berritzailearen zerbitzuan». | |
Amara | Berri Sistema ofizialki 1979an sortu bazen ere, esperientzia honen sustraiak 1972an topatu behar ditugu. Loli Anautek gidatzen zuen irakasle talde batek bultzatutako ekimena izan zen hura. | |
Beste ikastetxe batzuetatik bisitan joan zaizkien irakasleen kopurua handia da, proiektuak sortzen duen jakin minaren lekuko. Gaur egun, Amara | Berri Sistema sare moduan dago antolatuta eta 18 ikastetxek osatzen dute. Amara Berrik aholkularitza lana ere egiten du, ikastetxe horiekin eta beste batzuekin ere. | |
Beraiek globalizazioa bizi prozesu gisa ulertzen dute. Horixe da Amara | Berri Sistemaren funtsa. Ez dute arloka edo gaikako programaziorik egiten, baizik eta bizitzako jarduera nagusien arabera. | |
Mediateka da Amara | Berri Sistemaren ardatz eta euskarri, bilgune eta sorgune. Bertan elkartu eta bertan sortzen dira programak; atal guztietatik jaso eta atal guztietara doazen edukiak dira. | |
Amara | Berri Sistemak hezkuntzaren ohiko moldeak hausten ditu: korridoreak ez dira pasabide neutro edo arruntak, bizitzaz blai dauden guneak baizik. | |
Dena den, eta hitz lauz esanda: Amara | Berri Sistemak jarduera biziak antolatzea du helburu; ikasleen autonomia garatuz eta norberaren erritmo desberdinak onartuz. | |
Hala ere, Lehen Hezkuntzan badira esperientziak eta oso aberasgarriak gainera. Horren adibide garbia, Amara | Berri Sistema izenekoa. | |
Besteetan, berriz, talde oso bat inplikatzen denean, ibilbide luzeagoa izan ohi da. Ekimenok sistemaren kategoriara iristen badira. Amara | Berri Sistema, eta beste ikastetxe batzuetara zabaltzen badira, orduan sarea osatzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
berri sistema | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
berri sistema ardatz | 1 (0,01) |
berri sistema funts | 1 (0,01) |
berri sistema hezkuntza | 1 (0,01) |
berri sistema izeneko | 1 (0,01) |
berri sistema jarduera | 1 (0,01) |
berri sistema ofizialki | 1 (0,01) |
berri sistema produktibo | 1 (0,01) |
berri sistema sare | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |