Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎Arrosan ospaturiko Euskal Irratiek Euskal Herria Zuzenean jaialdian hogeita bost irratiren ordezkariak bildu ziren. Topaketa horretan, lanean hasteko egutegia finkatu zuten eta teknologia berriak nola erabili aztertu zuten, baita Internet proiektu bateratuaren zerbitzuan nola jarri ere. Horretarako, Irratia.com emisoraren adibidea aurkeztu zuten bertan.
‎Arrosan ospaturiko Euskal Irratiek Euskal Herria Zuzenean jaialdian hogeita bost irratiren ordezkariak bildu ziren. Topaketa horretan lanean hasteko egutegia finkatu zuten, eta teknologia berriak nola erabili aztertu zuten (ekainaren 30ean).
‎Un Sol Món Fundazioaren txosten baten arabera, Espainia osoko 200 GKE ingururi egindako elkarrizketetan oinarrituta, informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak nola erabiltzen dituzten egiaztatzeko, horietako %85ek bere web orria du, nahiz eta “Internetek eskaintzen duen interaktibitatea behar bezala aprobetxatzen ez duten”. Bere iritziak helaraztea eta bere proiektuen berri ematea, erakundeak modu gardenean zer egiten duen azaltzea eta Sarearen bidez boluntario eta funts ekonomiko gehiago erakartzea dira Espainiako erakundeek dituzten erronketako batzuk.
2007
‎Zaragozana Append enpresak azterketa bat egin du, Espainiako helduek teknologia berriak nola erabiltzen dituzten jakiteko. Azterlan horren arabera, 18 eta 34 urte bitarteko Espainiako gazteen% 8k du teknozientzia izateko arrisku handia, azken belaunaldiko teknologia produktuekiko mendekotasuna.
2009
‎Antolatzaileek azaldu dutenez, nazioarteko hainbat adituk gazteek telebista eta teknologia berriak nola erabiltzen dituzten aztertuko dute jardunaldian zehar. Topaketak 1998an Guggenheim Bilbao Museoan egin zen aurreko edizio baten lekukoa hartu du.
2016
‎Ordenagailuak, tabletak, mugikorrak: haurrek teknologia berriak nola erabiltzen dituzten
‎Adinekoen kasuan, jarduera horiek, batzuetan, lan jarduerekin konbinatzen dira. Haurrak, teknologiaren erabileran autodidakta Haurrek beren kabuz ikasten dute teknologia berriak nola erabili. Datu horrek berretsi egiten du gurasoen eta haien hurbileko beste pertsona batzuen sentsazio partekatua:
2019
‎Askotan izaten dira eztabaidak eta erreakzio oldarkorrak, bideojokoari ematen diotenak, eta urduri jartzen dira denbora mugatuz gero. «Ohiko azterketetan, pediatrek teknologia berriak nola erabiltzen ari diren aztertu behar dute, eta batez ere, arrisku erantsia duten haurrak (TDAH, antsietatea, urduritasuna, umore aldaketa, narritagarria)». Loaren alterazioak.
2021
‎Orain, baliteke izaki berria nola erabili jakiteko Argibide Liburu bat behar izatea. Zorte on eta ez etsi!
2023
‎Gizarte teknologizatu batean bizi garen neurrian eta hiritar konpetenteak sortzea helburu duenez hezkuntza sistemak, inork ez du zalantzan jartzen teknologia berriak nola erabili irakatsi behar denik; ez da horren garbia, ordea, datuetan eta esperientzian oinarrituta, teknologia berri edota pantailen bidez oinarrizko ezagutzak irakastea, orokorrean, hobekuntzak ekartzen dituenik, termino absolutuetan behintzat, orain arte egin dugun moduan egiten bada behintzat. Beraz, uste osoa dugu, zentzu horretan, hausnarketa zorrotza eta ausarta egin behar dugula Hezkuntzan203, batez ere, adimen artifiziala ate joka dugula kontuan hartuta, ChatGPT esaterako.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia