Emaitzak: 4
2015 | ||
120. " Irakurleok agian hasi behar dugu idazleei irakurri dizkiegun liburuak eta idatzaldiak sinatzen. Esateko nola jaso genuenpolitikari buruzko hura (zein gero literaturaz zen) Otxarkoagako herriko taberna | berrian modu ia klandestinoan, inon zabaltzeko modukoa ez omen zelako (eta nola konplize sentitzen den norbera halakoetan), eta nola bigarren bat jaso genuen modu laxoagoan (laxorik baldin badago ezergure herri arraro honetan) eta nola badugun borroka bat guk denok erantzun beharraren eta nahiaren eta ezinaren artean; zer kontatzeko, baina (baina). | |
2016 | ||
Egundaino iraun duten trikuharri mugarriek, defuntuak ere mugak zaindu eta errespetarazteko jardunean jartzen zituztela iradokitzen du. Gero, seguru aski Erdi Aroko feudalismoaren eraginez, herri maila eta auzo maila desegin eta etxe maila talde izatearen unitate nagusi | berri modura jartzen denean, etxeari esleitzen zaio izatearen eskubidea (hau ere leku aldaezin eta betierekoa baita), eskema zaharra egoera berriari egokituz. Etxeari dagokio hainbat lurren jabegoa, eta etxeko teilatuko hegipean hobiratuko dira defuntuak baita berria zain dezaten. | |
2021 | ||
Horrelako kasu askotan, formakuntza teknologikoa norberaren esku geratu da, irakasleen eta heziketa ereduen artean desberdinkeria areagotu delarik. Oraindik ere, aldaketa gehienak itxurazkoak dira, plazebo hutsak, irakasle askok jarraitzen baitute teknologia | berriak modu ludiko hutsean ulertzen, McLuhan ek dioen bezala are gehiago edutainmenta nagusi den kasuetan— Rodri' guez Perezek eta Gomez Perezek egindako ikerketaren arabera, inkestatutako ikasleriaren gehiengoak dio erabilitako ikas teknikak Iraultza Teknologikoa edo Digitalaren aurretikoak jarraitzen dutela izaten, ikasgelan aspaldi sartu dituzten arren. Ikerlariek dioten bezala, horien funtzio nagusia entretenimendua delako; hau da, ludifikazioa edo gamifikazioa. | |
Haatik, eztabaidaezina den egia horren atzean egoerak behar duen langile mota jakin bat ekoizteko nahia ezkutatzen da, esan bezala, Ordenari eta Sistemari jarraipena emateko aldaketen aurrean. Kontrara, inspirazio ilustratuari jarraiki, eskolak moldatzen jakin luke beti eguneraturik egoteko, bidean topatzen dituen erronkei behar bezala aurre egin ahal izateko eta egoera | berrietara modu arrakastatsuan moldatzeko gai diren gizabanakoak produzitzeko; hots, unean uneko egoeran askatasunez eta autonomiaz jardun ahal izateko eta, beharrezkoa denean, kritikoa izan eta aldaketak aldarrikatzeko eta gauzatzen saiatzeko. Eskolak, nire aburuz, benetako helburu bakar bat izan luke: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 4 (0,03) |
Lehen forma
berri | 1 (0,01) |
berriak | 1 (0,01) |
berrian | 1 (0,01) |
berrietara | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
berri modu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
berri modu arrakastatsu | 1 (0,01) |
berri modu ia | 1 (0,01) |
berri modu jarri | 1 (0,01) |
berri modu ludiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |