Emaitzak: 7
2000 | ||
izkutatu, edo gutxietsi bederen, egiten delaerabakizunen izari politikoa. Nola egin daiteke, etorkin | berrien integrazio osoa?, integrazio horren kontra sakon sakonetik ari diren talde politiko eta intelektualen lanetengabea salatu gabe. Nola lor daiteke, eskubide indibidual eta kolektiboensendotzea?, Konstituzioaren barruan? | |
Adieraz dezagun, lehendabizi, sormen monetarioa dela kausa, epealdi bakoitzekoproduktu | berriaren integrazioaren printzipio orokorra moneta kopuru batean. | |
2008 | ||
Horrez gain, aro bakoitzean, lotuta dauden hainbat jarduera gertatzen dira. Horren ondorioz, umearengan, aldaketak eta portaera | berrien integrazioa gertatzen dira. | |
2011 | ||
Proiektuei abegi egitekobatzordearen sorrera ere sustatu nahi da, zeinak helburu bikoitza izango baitu: aldebatetik, produktu berriren estrategia multimedia koordinatzea (horrela hasieratikkontuan izango da edukiak multimedia izan beharraren pentsamendua), eta bestetik, kolaboratzaile | berrien integrazioa erraztea. Plan Estrategiko horretanbikaintasunerako EFQM (European Foundation for Quality Model) ereduarenprintzipioak gauzatu beharra ere azpimarratzen da, besteak beste, talde sinergiakbultzatuz. | |
Ondorengo web orrietan (<www.cuadernointerculural.org, www.aulaintercultural. com>, <www.zipilagun.blogspot.com, www.etorkinekin.blogspot.com/2007/09/ hipi berrientzat kit >) hainbat material azaltzen da ikasle etorri | berrien integrazioa bultzatzeko. Aztertu web horri horiek eta proposatu esku hartze programa bat ikasle etorri berrien hizkuntzak lantzeko. | |
euren kultura eta hizkuntzaren desagertzea, gure kultura eta hizkuntzarekiko motibazio eta sentsibilitatearen galera, kultura aniztasunaren ikuspegiaren kontra joatea? Aitzitik, aldebiko ikuspegitik lortuko da benetan etorri | berriaren integrazioa, bere kultura eta hizkuntza ere errespetatu eta sustatuko direlako, eta horrela era harmoniatsu eta orekatuagoan lortuko da etorri berriak gure lurralde eta bertako kulturara gerturatzea, eta era berean, gu ere haien bizimodu eta kulturara gerturatzea. | |
2014 | ||
Programek, berealdetik, itzuli nahi den testu berri bat hiztegietatik eta erregela multzoetatik eraordenatu eta antolatu batean pasatzen eta eraldatzen joan dadin ahalbidetzen dute, azken emaitza lortu arte. Arkitektura honek hizkuntza | berrien integrazioa erraztendu, hizkuntzalariak hiztegiak eta erregela multzoak programazioko ezagutzarik gabeeguneratzeko aukera ematen baitu. Hiztegien eta erregela multzoen informazioarenkudeaketa, hau da, programek kontrolatzen dutena, berdina izango da erabiltzen denhizkuntza erabiltzen dela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
berri integrazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berri integrazio bultzatu | 1 (0,01) |
berri integrazio erraztu | 1 (0,01) |
berri integrazio gertatu | 1 (0,01) |
berri integrazio oso | 1 (0,01) |
berri integrazio printzipio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |