Emaitzak: 6
2015 | ||
Irakasleriaren aldetik, fenomeno hauei guztiei erantzuna eman behar izanak, irakaslana beste klabe berrietan burutzeaeragin du. Oro har, irakasleak zeregin | berri hauetara egokitzeko abiarazi diren irakasleriarengarapen programa anitz dago (Fernandez eta Marquez, 2014), baina tradizionalki, irakasleriarengarapen indibidualari egotzi izan zaio, hau da, irakasleriaren irakaskuntza trebetasunenentrenamendura soilik mugatzen diren prestakuntza ereduei. Egitate honetatik urrun, hezkuntza aldaketa sakona gauzatzeko, irakasleriaren garapen programek hezkuntzajardunean engaiamendu akademikoak betetzen dituen maila ezberdinak aintzat hartu behardituztela azpimarratzen dutenak ere badaude. | |
2019 | ||
Bestalde, gaur egun gailu eramangarriak gure bizitzetan, gure egunerokoan, erabat sartuta daude; beti daramagu mugikorra aldean. Informazioa kontsumitzeko ohituretan ere eragin dute eta Ttap sustatu dugun hedabideok sasoi | berri hauetara egokitu beharra ikusten genuen eta euskaraz falta zela halako produktu bat. Euskarak behar du egon eskuko telefonoetan eta tabletetan. | |
“Euskarazko komunikazioa molde eta formatu berrituetara egokitu eta euskarazko komunikazioaren mesedetan haien aukeraz baliatzeko urrats berritzailea izatea”.Euskarazko komunikazioaren mundua oso bizirik dago, eta berrikuntzan buru belarri sartuta gaude denok ere, eta hori argi ikusten da Ttap ekin batera finalista izan diren beste hiru hautagaiak ikusita. Bestalde, gaur egun gailu eramangarriak gure bizitzetan, gure egunerokoan, erabat sartuta daude; beti daramagu mugikorra aldean. Informazioa kontsumitzeko ohituretan ere eragin dute eta Ttap sustatu dugun hedabideok sasoi | berri hauetara egokitu beharra ikusten genuen eta euskaraz falta zela halako produktu bat. Euskarak behar du egon eskuko telefonoetan eta tabletetan. | |
2020 | ||
Nik hori ez daukat, baina banekienez ziurrenik ez zela egongo, ez daukat hainbesteko penarik, abestiak egin nituenean asumituta neukalako zer gertatuko zen. Nahiago nuke beste era batera izatea, baina ezin da, eta modu | berri hauetara egokitu dugu. | |
2022 | ||
Euskararen biziberritze prozesuak garai | berri hauetara egokituriko narratiba eta diskurtso berriak eraiki ditu. Euskararen biziberritze prozesua kultur eta hizkuntza aniztasunaren defentsarekin batera landu da. | |
Bestalde, euskararen biziberritze prozesuak garai | berri hauetara egokituriko narratiba eta diskurtso berriak eraiki ditu. Euskararen biziberritze prozesua kultur eta hizkuntza aniztasunaren defentsarekin batera landu da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 6 (0,04) |
Lehen forma
berri | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berri hauek | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berri hauek egokitu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |