2003
|
|
Alfonso Rivero Bidaietako Garraio eta Zerbitzuetako Accentureko espezialistaren arabera, “ekonomia ahulean eta oso merkatu lehiakorrean, mundu guztia lehiatzen da bezero berberengatik”. “Horregatik, konpainiek eta hotelek
|
beren
negozio ereduak aztertu behar dituzte, eta prezioak maila lehiakorrean mantentzeaz gain, bereizi egin behar dira, bezeroarentzako arreta zerbitzu hobea eskainiz”, adierazi zuen. Prezioaz gain, txostenaren emaitzek adierazten dute marka eta ospea, bai eta bidaiariaren esperientzia ere, faktore garrantzitsuak direla negozio bidaia bat antolatzeko orduan.
|
2007
|
|
Uste dut Espainiako merkatarien lana bide onetik doala. Interesgarria da zenbait sektorek, hala nola ekipamendu pertsonalak eta ehungintzak, erakutsi duten interesa,
|
beren
negozio eredua eta markak gure mugetatik kanpo zabaltzeko. Enpresa ertain eta txikien irteera sustatzen lagundu litzateke, enpresa handiak nazioarteko merkatuetara sartzeaz gain.
|
2015
|
|
Bestalde, kontsumo eredu berriek negozio eredu tradizionalak itxuraldatu dituzte: horren adibide dira musikaren, argitaletxeen eta kazetaritzaren industria, argi eta garbi ikusten baita nola birformulatu dituzten
|
beren
negozio ereduak beren proiektuak bideragarri izan daitezen XXI. mendean.
|
2020
|
|
Zeure auzoa baino garrantzitsuagoa zaie etekina, ezustekorik ez hor. Azken finean, enpresa horiek ezin dute beren burua erreformatu hain kaltegarriak ez izateko, izaera hori
|
beren
negozio ereduaren DNAn dago eta.
|
2021
|
|
Kargadorea kendu. Proposatzen ditudan biak
|
beren
negozio ereduaren kontra egiten dutelako. Denak berdin jarrai dezan.
|
2022
|
|
Multinazional horiek beren onargarritasuna eta irudia hamarkadetan nola zaindu duten ikertuz, adituak ohartu dira klima aldaketari buruzko zalantzak sortu eta desmobilizazioa sustatu dutela konpainia horiek, komunikazio estrategia ezberdinak erabiliz, beti xede berarekin:
|
beren
negozio eredua ez aldatzea. Noraino jarraitzen duten jakitea zaila bada ere, tentsioak areagotuko diren testuinguru batean igaroko da.
|
|
Duela hamarkada bat, Naomi Oreskes eta Erik Conway zientziaren historialariek gai honi buruz argitaratu zuten Merchants of Doubt(" Zalantza Saltzaileak") izendaturiko beren ikerketa. Bertan deskribatzen zuten nola osasun edo ingurune arazo global ezberdinen aurrean (tabakoa, euri azidoak, ozono geruzaren zuloa, eta abar)
|
beren
negozio eredua aldatu nahi ez duten sektoreen estrategia sistematikoki izan den eztabaidak elikatzea, zalantzak eta nahasmena sortuz eta hori, aurretik lortutako kontsentsu zientifikoa hondatzeko asmoz. Egoera bakoitzean taktika bera martxan jartzen zuten:
|
2023
|
|
Masifikazio hori funtsezkoa da gimnasio askorentzat. Adituek uste dute aukera ezin hobea dela formula berrasmatzeko; izan ere, osasun araudi berriaren ondorioz erabiltzaile gutxiago etortzeak gehiago eragingo die gimnasio tradizionalei baino, masifikazioa
|
beren
negozio ereduaren giltzarrietako bat baita. Imagen:
|