Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2012
‎Nola integratu haurrak Gabonetako zuhaitzaren muntaketan eta dekorazioan? Bere apaingarriak egitea eta norberak bere burua fabrikatzea lagungarria izango da haurren autoestimua handitzeko, ikusten dutenean beraiek beren eskuekin egin dituzten piezek kolorea eta edertasuna ematen diotela Gabonetan. Hona hemen Gabonetako zuhaitza haurrekin apaintzeko ideia batzuk.
2014
‎Lehen aukera, batez ere, eskulanak gustuko dituztenentzat da, beren artikulu propioa sortu nahi baitute, askotan material bat berrerabiltzeko erabiltzen baita, bestela botako litzatekeelako. Bigarrena, berriz, beren eskuekin egiteko asmorik ez dutenentzat, baina ukitu pertsonala ematearren. Euskarriaren gakoa intsentsu barrari erori gabe eustea eta errautsak haren gainean erortzea da Pieza hau eraikitzeko gakoa da barratxo okertua eta erori gabea eusteko gai izatea.
2015
‎Aitaren Eguna egun berezia da, une batez hitz egiteko eta modu originalean frogatzeko. Haur batzuek beren eskuekin egiten dituzte opariak; beste batzuek, berriz, beren aurrezkiak eta opari bat erostea aukeratzen dute. Itsusiak 10 euro edo gutxiago dituztenentzat, artikulu honek gurasoei egin dakizkiekeen oparien zerrenda biltzen du, bere izenean dohaintzaz gain.
‎Baina, hala ere, beti meritu handikoa da, eta, sormen eta irudimen apur batekin, jatorrizko emaitzak lor daitezke. Gainera, Amaren Egunean, haurrek beren eskuekin egindako opari batek askoz ere balio handiagoa hartzen du. Ondoren, Amaren Egunean txartelak egiteko ideiak ematen dira, poltsa itxura, bihotza, botoiak edo madalenak, loreak, harraskak eta ganorazko papera dutenak, eta Interneteko bilatzaile forma dutenak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia