Emaitzak: 9
2001 | ||
Ur txorrota gorputz adarretatik erdi aldera zuzendu, | beren erritmora itzul daitezen. | |
2004 | ||
Multimedia ikastegi horiek dira ordutegi aldakorrak dituen jendearentzako egokienak, hizkuntza | beren erritmoan eta eguneko unerik aproposenetan ikasteko aukera dutelako. | |
2009 | ||
Sei urtetik beherakoetan, gurasoek eta hezitzaileek erne egon behar dute normalean eta argi eta garbi adimentsu baina heldugabe agertzen diren haurren aurrean, mugituak, oldarkorrak, ausartak, arriskuaz hain kontziente ez direnak eta beren sexu eta adin bereko haurrek baino autokontrol arazo gehiago dituztenak. Baina erne egon behar dute beste haurren aurrean ere, haiek ere adimentsuak eta heldugabeak, baina hipoaktiboak dirudite, jateko, janzteko, erantzuteko motelak, sakabanatuak eta arreta emateko zailtasunak dituztenak, besteak bezain adimentsuak, | beren erritmoan ikasteko. Sintoma horietako bat ere ez da, berez, TDAHren diagnostikoa, baina ohartarazten du haurrak eta haren familiak hezkuntza orientazioa eta segimendu hurbilagoa jaso behar dutela, haien bilakaera baloratu eta diagnostiko zehatza egin ahal izateko. | |
2011 | ||
Haurren espazio “hutsak” planifikatutako jarduerekin betetzen ez saiatzea, malguagoak izatea eta horietako askok jasaten duten estresetik askatzea. Seme alabek | beren erritmoan joan behar dute, ez gurasoen erritmoan. Haurrak errespetatzea eta haurrak garaiz aurretik heldu bihurtzen ez saiatzea. | |
Etxean hezten diren haurrek, eskolara joaten direnek bezala, programazio akademiko bati jarraitzen diote oro har, baina alde batekin: programazio hori | beren erritmoaren, motibazioen eta gaitasunen arabera diseinatzen eta garatzen da. Horrela, ikaskuntza erakargarriagoa da ikaslearentzat. | |
2013 | ||
ez dago plaza mugarik nahi adina lagun sar daitezke, eta guztiek autoikaskuntza formatuan ikasten dute. Horrek esan nahi du | beren erritmoa markatzen dutela, nahiz eta batzuetan helburu batzuk ezartzen diren data zehatzetan, eta gainerako ikaskideek baloratu beharreko ariketak ezartzen dira, ikastaroa hobeto aprobetxatuko dela bermatzeko. Denborari dagokionez, MOOC ikastaroak aste batzuetan ematen dira, eta prestakuntza oso zehatzetan oinarritzen dira. | |
2014 | ||
Los antzututako zakurrek moteldu egiten dute | beren erritmo metabolikoa. eta jateko gogoa handitzea. | |
2020 | ||
Bakoitza bere erritmoan. Etorkizuneko gidariek nahi dutenean eta nahi dutenean presta dezakete teorikoa, neurrira egindako irakaskuntza digitaleko produktu batekin, | beren erritmoari egokitzen zaiona. Beti eskura dauden irakasleak. | |
— Familiarekin irteten denean, Bide Berdeetatik helburu zehatzik gabe joatea gomendatzen dute, haurrak bidean aurkitzen duten gauza bakoitzarekin entretenituko baitira ziurrenik. “Merezi du bidea | beren erritmoan gozatzen uztea. Hobe izpiritu lasaiarekin joatea, eta ez kilometroak irenstea” dio Sharon Martínez de Eguilazek, Bide Berdeetakoak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 9 (0,06) |
Lehen forma
beren | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Consumer | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
berak erritmo | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
berak erritmo egokitu | 1 (0,01) |
berak erritmo gozatu | 1 (0,01) |
berak erritmo ikasi | 1 (0,01) |
berak erritmo itzuli | 1 (0,01) |
berak erritmo joan | 1 (0,01) |
berak erritmo markatu | 1 (0,01) |
berak erritmo metaboliko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |