Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2002
‎Azkenaldian, beren errendimenduen kalifikazioa zein izan behar duen pentsarazten duten finantza produktuak agertzen ari dira merkatuan. Adibidez, imajinatu finantza erakunde batek produktu bat merkaturatzen duela bere errentagarritasunari eta epeei lotutako bi kontratu desberdinen bidez. Bat da nagusia, hau da, Altxorraren Letrekin egindako Estatuaren Zorraren 15 eguneko epea aldi baterako lagatzea, berrerosketa itunaren bidez. Bigarrena, kontratu osagarria, eperako gordailu bat da, non Altxorraren Letrak aldi baterako eskuratzeko inbertitzerik ez dagoen diferentziala aplikatzen baita.
2007
‎Unibertsitate publikoaren kalitateari buruz galdetzen denean,% 35,9k uste du “ona” dela,% 34,3k “ertaina”, eta% 7k “txarra”. % 44,5ek, gainera, uste du publikoaren hezkuntza hobetu egingo litzatekeela unibertsitateak elkarrekin lehiatuz gero eta ikasleak eta irakasleak beren errendimenduagatik hautatuz gero. % 23,8k uste du hobekuntza hori “gutxi batzuentzat soilik” izango litzatekeela, eta% 10,2k, berriz, “ez lukeela hobetuko”.
‎Horrela, adibidez, ordenagailu bakar batean eta aldi berean Windows eta GNU/ Linux en edozein banaketa erabil daitezke. Oso aplikazio erabilgarria da Linux en erabiltzaileak Windowsen soilik funtzionatzen duten edo beren errendimendua kode libreko aukerena baino handiagoa duten programetan sartzeko.
2009
‎Gainera, kontsultatutakoen %34k adierazi du beste arazo bat lankide batzuk lanera berandu iristea dela. Bestalde,% 75ek ez du onartzen irakasle bat kaleratzea “lan profesional jarraitua gaizki eginez gero”, eta gehienek uste dute beren errendimendua hobetzen lagunduko luketela, hala nola lankideen eta nagusien aintzatespena edo prima ekonomikoak.
2010
‎Azken hori hobe da goizetan egitea, beste edozein jarduera hasi aurretik. Ikasleak hobeto kontzentratzen dira goizetan, eta errendimendu handiagoa dute María Eugenia Marfull Educa zentro psikopedagogikoko zuzendariak azpimarratu du eguneko lehen orduetan “ikasleak zentratzeko egoera onenean dauden unea direla eta beren errendimendua handiagoa dela”. Beste jarduera batzuk etetea saihestea da abantailetako bat.
2011
‎Ez zaie kostatzen harreman berriak hastea, baina bai lehengoak denbora luzez mantentzea. Lanari gogotsu ekiten diote, baina jarraipena eskatzen duten lanetan beren errendimendua asko jaisten da.
‎Ikastaro espezializatuak “Ikasi ikasten”, “hobetu zure ikasketa metodoa”, “gainditzeko teknika eraginkorrak”. Hala, bada, gero eta kabinete eta pedagogia zentro eta eskola psikologiako zentro gehiagok erakartzen dituzte beren errendimendua hobetu nahi duten ikasle talde handi bat, ikasketa estrategia eraginkorrenak ikasita. Zerbitzu horiek hainbat profiletarako ikastaroak dituzte, hala nola lehen hezkuntzako ikasleentzat, unibertsitateko ikasleentzat eta oposiziogileentzat.
2012
‎Hala ere, adituen arabera, alderdi hori ez da oso kontuan hartzen. Artikulu honetan, ondo atseden hartzen duten adingabeek beren errendimendu akademikoa zergatik hobetzen duten argudiatzen da; eta, aldiz, ikasleek behar adina lo egiten ez badute, suminkorrago eta logaleago egoten dira, eta horrek zaildu egiten du klaseko kontzentrazioa. Gainera, adituen eskutik, gomendio erraz batzuk ematen dira atsedenaldi egokia lortzeko.
‎“Cadizko Udalaren Familia eta Haurtzaro Programan parte hartzen duten eskola eta gizarte zailtasunak dituzten haurrentzat” da. Boluntarioek beren ezagutzak erabiliz beren errendimendu akademikoa hobetzen laguntzen diete. Ezgaitasuna duten adingabeentzako arreta Ezgaitasuna duten adingabeak eskolan sartzeak kezkatu egiten du, eta, beraz, laguntza bilatzen da ezgaitasuna bultzatzeko.
2013
‎langile bakoitzak egindako lana ebaluatuz.Diru konpentsazioa: lanpostuak beren errendimenduaren arabera balioztatuz.Enpresaren beharretara moldatzeko gaitasuna.Langileen garapena: enpresaren beharren arabera langileak hainbat lanpostu egiteko trebatuko dituen trebakuntza plan baten bidez.Giza baliabideen aurreikuspenezko kudeaketa.Enplegua:
‎Kalitatea Ebaluatzeko eta Egiaztatzeko Agentzia Nazionala (ANEKA) ikerketa egin zuen» Eskumenen eztabaida«, non unibertsitateko ikasleek beren benetako gaitasunei, itxaropen profesionalei eta hautemandako defizitei buruz dituzten iritziak jaso baitziren. Bertan, gazteek «nolabaiteko desengainua adierazten dute unibertsitate ikasketekin, beren errendimendu profesionalak ez datozela bat sortutako itxaropenekin», eta «titulitisa» kritikatzen dute, goi mailako ikasketak egitera «behartzen» baitu, nahiz eta langabezia tasa talde honetan. Gero eta gehiago dira, are gehiago, hori lehenago jakin izan balute unibertsitatera inoiz ez zatozela joango edo Lanbide Heziketa, eta uste dute ikasketa planak «zaharkituak» direla, «teoria gehiegi» dutela eta «hiru edo lau irakasgaitan soilik egiazko prestakuntza» ematen dutela.
2015
‎Honek, sentsorea osatzeko beharrezkoak diren osagaienkantitatea eta prezioa murriztu egiten ditu, bukaera prezioa merkatuz. Teknika honen gaitasunafrogatua izan da 5 km-ko zuntz optiko batean zehar zehaztasun eta erresoluzio handiarekinegindako tenperatura neurketen bidez. BOTDA sentsoreek gaur egun sarbidea ez dutenaplikazio eta industrietan aurkitu ahal izateko, beren errendimendua hobetzeko ikerkuntzazgain, konfigurazioa sinplifikatu litzateke.
2017
‎Bungalowak erosteko apustu ekonomiko sendoa egin zen 2013an. Zer balantze egiten duzu beren errendimenduaz?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia