Emaitzak: 6
2011 | ||
Ibai nabigagarri eta flotagarrien norabidea berez aldatzen denean, landa pribatuan ubide berria irekiz, ubide hori herri jabarikoa izango da. Landaren ugazabak ubidea berreskuratuko du urek ubide hori berriro lehortzen badute, | berez edota legeak horretarako ahalbidetzen dituen lanen ondorioz. | |
2016 | ||
Language Vitality and Endangerment (UNESCO 2003). Hiztun herriko partaideek | beraiek edota kanpo behatzaileek hiztun elkartearen bizi indarra, bere osasun maila tipifikatzen laguntzeko tresna izan nahi du dokumentuak287 Gertakari ardatz (eta hari buruzko eskala integratu) bakarraren ordez, bederatzi faktore hartzen ditu kontuan formulazio honek288: a) belaunez belauneko transmisioa, b) hiztun kopuru absolutua, c) hiztunen proportzioa, d) jardungune jakinetako mintzaldaketa, e) jardungune eta hedabide berrietarako zabalkunde maila, f) eskolarako eta alfabetatzeko ikasmaterialik bai/ ez, g) gobernuen eta erakunde ofizialen jarrera eta erabaki politikoak, hizkuntza horri buruz, h) Hiztun herriko jendeak berak bere hizkuntza propioaz dituen jarrerak, eta i) gai horretaz dagoen dokumentazioa: | |
Endangerment (UNESCO 2003). Hiztun herriko partaideek | beraiek edota kanpobehatzaileek hiztunelkartearen biziindarra, bere osasun maila tipifikatzen laguntzeko tresna izan nahi du dokumentuak. | |
2017 | ||
Argi gelditu da indarrak gorputzen arteko elkarrekintzak direla. Bestalde, jakin badakigu gorputzek energia dutela, alegia, | beren inguruan edota beren buruarengan aldaketak sorrarazteko gaitasuna. Zer gertatuko da, beraz, gorputz baten energiarekin bere gainean indar batek eragiten dienean? | |
Lehenik eta behin nire gurasoei, lagunei eta nire borroka nire ondoan bizi izan duen jendeari. Geroago, nire gurasoen lagun batzuek eskatu didate baita ere | beraientzat edota ezagutzen zutelako norbait arazo hauetatik igarotzen ari zena. Gainera, nire psikologoak erabili du hitzaldi batean eta erakutsi die berarekin tratamenduan zeuden pertsona batzuei. | |
2018 | ||
Zergatik LH4n ez da ugaritu, marko euskaldunagoa eskaintzen duen eredua hedatzearen poderioz, irakasleen | beraien edota ikasle/ irakasleen arteko erabilera. Zerk galgatzen du eskolaren ekarpena? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 6 (0,04) |
Lehen forma
beraiek | 2 (0,01) |
beraien | 1 (0,01) |
beraientzat | 1 (0,01) |
beren inguruan | 1 (0,01) |
berez | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak edota | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berak edota berak | 1 (0,01) |
berak edota ezagutu | 1 (0,01) |
berak edota ikasle | 1 (0,01) |
berak edota kanpo | 1 (0,01) |
berak edota lege | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |