Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2002
‎La Galea elkarte hipikoak, Getxoko Getxoko herrian, esperientzia izan zuen haur minusbaliatuekin. «Animaliekin dugun tratuari esker, beren buruarengan konfiantza eta segurtasuna lortzen laguntzen diete», adierazi du Maria Toca ekitazio irakasleak. «Nik horrelako terapiak erabiltzen ditut oso blokeatutako pertsonentzat», dio Salamak.
2004
‎Hori ere ez da aukera egokia, epe luzera beren buruarengan konfiantza galtzen dute, horrela ere egoera are eta larriago bilakatuz.
‎Horrenbestez, beren buruarekiko konfiantza nolako elkarreraginek hobetzen, deuseztatzen edo kaltetzen duten, eta nolako jarduerek gutxiesten duten errespetua ezagutzeko ahaleginak egin behar ditugu, gure seme alaben autoestimua sustatu nahi badugu.
2009
‎Jolas kooperatiboetan, ez dago zertan beldurrik eduki huts egiteari, ez dago zertan estutu porrot egin dugulako, hori guztia desagertu egiten da jolas mota horretan; aldiz, jokalariei bultzada ematen diete beren buruengan konfiantza edukitzeko
‎Jolas kooperatiboetan, ez dago zertan beldurrik eduki huts egiteari, ez dago zertan estutu porrot egin dugulako, hori guztia desagertu egiten da jolas mota horretan; aldiz, jokalariei bultzada ematen diete beren buruengan konfiantza edukitzeko, pertsona onargarri eta duintzat hartzen dituztelako.
2010
‎Arazo psikologikoei irtenbidea emateko biktimari eustea (n= 16;% 12,8) eskaini behar zaio, emakumeei pasatzen zaiena kontatzeko eta sentimenduak adierazteko konfiantza giro bat eskainiz. Babes psikologikoaren bitartez, beldurra, erru sentimendua eta lotsa gainditu, autoestimua indartu, eta beren buruarenganako konfiantza berreskuratu ahal izango dute. Halaber, terapia familiarra, honelako arazoaren arrastoak dauden familietan eta lehendik tratu txarren esperientzia izan dutenekin esku hartzea proposatzen dute.
2012
‎Baina inguruneak, zailtasun ekonomikoek eta enplegu kualifikaturako gaitasun handiak “desabantaila egoeran jartzen dituzte beren prestakuntza mailarekin bat datorren lana lortzeko orduan”. “Arazoa da gazte horiek ez dituztela komunikazio eta ebazpen trebetasunak garatzen eta ez dutela beren buruarengan konfiantzarik. Jendaurrean hitz egiteko beldurra dute, ez dakite beren hitzaldia antolatzen eta ingeles maila oso baxua dute”, esan zuen Nuria Vidalek, lanbide eskolako irakasleak.
2013
‎Ikasleen eta irakasleen arteko elkarreraginak hobetzean, lanerako giro atsegina sortzen da, giro emozional positiboa sortuz, ikasleen ikasteko prozesuaren asebetetze maila hobetuz, irudipenaren garapena ahalbidetuz, eta batez ere, komunikatzean ager daitezkeen oztopoak gainditzen laguntzen du, beraz ikasleek beren buruarekiko konfiantza irabazten dute eta, ondorioz, komunikazioa errazago lortzen da, (Leontiev, 1978).
‎Autore berak aipatzen duenez, ikasle eta irakasleek formulatzen dituzten ekarpenak nolabait «zaindu» egiten direnean, ikasgelan lanerako giro aproposa sortu ez ezik, subjektu bakoitzarengan ere giro emozional positiboa lortzen da. Horrek ikaste prozesuaren asebetetze maila hobetzen du, ikasleei komunikazioan aurkitzen dituzten oztopoak gainditzen lagunduz, beren buruarekiko konfiantza irabaziaraziz eta, ondorioz, komunikatzeko gaitasuna erraztaraziz.
‎Txakurraren isatsa are gehiago igo daiteke, eta ia bertikalean jarri. «Gorputz adar honetako goiko posizioak beren buruarekiko konfiantzarekin daude lotuta, baita nolabaiteko agresibitatearekin ere zenbait kasutan», adierazi dute ikertzaileek. Aitzitik, altuerako kanaleko isatsa doan heinean, animaliak gero eta enfasi handiagoarekin adierazten du ez duela arazorik bilatzen.
‎Kirol programetan parte hartzeak eskatzen du ahalegina, dedikazioa, motibazioa eta talde lana. Baliabide horiek lagundu egiten diete haurrei gatazkek eragindako traumak gainditzen, adiskidetzea sustatzen eta, are gehiago, «emakumeek berdintasun handiagoa lortzen, eta, gainera, emakumeek berdintasun handiagoa lortzen, eta, gainera, egoera bidegabeak pairatzen dituzten pertsonak, beren buruarengan konfiantza berreskuratzen». Kirolak balio batzuk ezartzen laguntzen du, eta haur eta gazte askoren motibazio iturri da Diazen iritziz, kirola lagungarria da Milurtekoko Garapen Helburuak lortzeko.
2015
‎Norberak duen egoera desberdinei erantzuteko joerak ezagutzeak, beraien nortasuna desorekatik bereizten lagundu zien. Honela, norberaren bizi zentzuaberrasmatua zuten, beraien buruarekiko konfiantza indartuz.
‎Haur horiek desabantaila sozial, pertsonal eta ekonomiko ugari izan ez ditzaten, komenigarria da oinarrizko gaitasunetan lan egitea, beste jarduera batzuekin konbinatuta. beren buruarekiko konfiantza indartzea eta lan egokia bermatzeko trebetasunak sortzea. . Emakumeak Emakume analfabetoen portzentaje orokorra ia azken 20 urteetan ez da aldaketarik izan:
‎Eta, behin sailkatuta, laugarren postuarekin ez direla konformatzen. Beren buruengan konfiantza osoa dute, arrazoiak baitituzte konfiatzeko. Esponentzialki egin baitute gora, etenik gabe, eta onenen artean egoteaz gain, onenen artean onenak izan daitezkeela demostratu dute.
2016
‎Hirugarren instantzian, hain zaila ez zen buru hausgarria jarri zitzaien ikasleei. Baina B taldekoek denbora gehiagoz saiatu ziren, eta A taldekoek baino gehiago gozatu zuten, beren buruarengan konfiantza galdu gabe —berez, teorian, «adimentsuak»). Azkenik, puzzle batzuk eman zitzaizkien, lehen probako zailtasun maila berdinarekin.
2017
‎Beste zenbait faktoreren artean, ‘hiztun zahar’ edo ‘hiztun natibo’ aren idealizazioaren ondorioz, ‘hiztun berriek’ zailtasunak dituzte euren burua" hiztun berritasunetik" ateratzeko, eta beraien buruarekiko konfiantza linguistiko hori lortzeko.
‎Guretzat bitxia da hori. Baina bizpahiru aldiz elkartu ostean, konturatzen gara beren buruarekiko konfiantza galdu dutela, pentsatzen dutela lana galdu badute, zerbaitetan huts egin dutelako dela, nahiz eta ez izan horrela?.
‎Pertsona egonkorrek aztoratu gabe arazoei aurre egiteko gaitasuna dute. Beren buruarengan konfiantza eta lidertzarako gaitasuna izan ohi dute.
2021
‎Ekarpen feministak eragin nabarmenetako bat izan dira gaur egungo gazteen aktibismoaren berrikuntzan; bada, gero eta gehiago txertatzen dira gazte berritzaileen habitus horretan esperientzia berrien bidez beren bizi aukerak zabaltzeko. Esperientzia aktibistek, gainera, aurretik zituzten jarrerak birpentsatzen laguntzen die, beren buruarengan konfiantza izaten eta esparru politikoan birkokatzen, baita, zenbaitetan, beren aurreko mugak gainditzen ere. Esperientzia horiek, berez, bigarren sozializazio bat dira gazte askorentzat.
‎Horrenbestez, klase eta arrazaren ardatzak ere jarri zituzten mahai gainean. Bide batez, bestelako emakumetasuna aldarrikatu zuten, indarra, matxinadarako sena edota beren buruarekiko konfiantzari balioa emanez.
‎Honako ezaugarriak izan lituzke: ...ina menderatu du (zertarako?), komunikatzen eta informazioan behar bezala igortzen jakin du (zertarako?), ikasle bakoitzaren ezaugarriak ezagutu ditu, teknika psikologiko eta pedagogiko ezberdinak menderatu ditu (zertarako?), testuingurua behar bezala ezagutu du, erreminta edo bitarteko ezberdinak eskaintzeko gai izan du, zuzendu gabe aholkatzen jakin du, ikasleak etengabe motibatzeko gai izan du, beren buruetan konfiantza izan dezaten lortu behar du, eta abar luze luze bat. Praktikan hori guztia ezinezkoa izateaz aparte, esan bezala, hori guztia paradoxikoa da, batetik, paradigma berriak orokorrean aipatu ezaugarriak edo gaitasunak eskatzen dizkiolako irakasleari eta, bestetik, desagerrarazi arte gutxiesten eta iraintzen jarraitzen duelako.
‎Gaur egungo grafitiak izan dira, mende askoan, alfabeto erromatarrak izan duen gertakaririk berritzaileenetako bat, alfabetatzea hedatzeko hamarkadetako lan gogorraren ustekabeko ikonoa. Gure historian estreinako aldiz, pertsona gazte batzuek —eskolarako adineko haur eta nerabeak, haietako asko ghettoetan eta aldirietan jaiotakoak— baliabideak izan dituzte, baita beren buruarekiko konfiantza ere, beren adierazpide grafikoak asmatzeko, eta, horrela, zirrimarra eta letretan oinarritutako arte orijinala sortu dute. Jean Michel Basquiat, jatorri haitiarreko gazte beltza, etxegabe baten gisa bizi zen harik eta aurreko mendeko laurogeiko hamarkadan bere grafitiak arte galerietan zintzilikatzen hasi zen arte.
2023
‎psikiatria, zientzia politikoak, hypokhâgne, auskalo zer den hori. Ikusirik haien adore bizia, beren buruarekiko konfiantza, iruditzen zait nire duda mudek eta nire ikasteko ohiturak argi erakusten dutela haiek baino gutxiago naizela. Guztiok gara sexu berekoak Jeanne d’Arc lizeoko azken urtean, ez aitzitik jatorri sozial berekoak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia