Emaitzak: 9
2002 | ||
Agian etekingarriagoa izan daiteke liburu onak baino txikiagoak itzultzea, edo liburu berriak euskaraz sortzea. Dena den, EHUko irakasleek liburuen behar gorria sumatzen dutenarren, gehienek ez dute oraingoz | beren burua gai ikusten behar horiei aurreegiteko, ikerketak denbora asko kentzen omen baitie. | |
2005 | ||
hizkuntza menderatua eskolan ez erabiltze ak ekartzen du hiztunak haien jarduera profesionalerako ama hizkuntza erabiltzeko gai ez izatea, hizkuntza hori esparru batzuetara zokoratua izatea eta azkenik erabilera berezitue tarako garatua ez izatea. Euskararen erabilera berezituak eskolan berreskuratzea ezinbeste ko baldintza da etorkizuneko hiztunek | beren burua gai ikus dezaten euskara beren lan espa rruetan erabiltzeko eta beraz, esparru horretako euskara gara dezaten. | |
2008 | ||
Homofobia badagoela onartzea, eta, esaterako, irakasleei arazoa lantzeko tresnak ematea. Gurasoek ere gehienetan heziketa behar dute, ez dute | beren burua gai hori lantzeko gai ikusten. Homosexualitatea tabu bat da, hitz egite soilak lotsa sortzen du. | |
2020 | ||
Gainera, autoestimuarekin lotuta dagoena, beraiek beti prest eta gai sentitzen dira? Emakume asko ikusten ditut sindikatua utziko dutenak ez dutelako | beren burua gai ikusten, eta ikusi ditut gizon asko gai ez direnak eta ez dutenak zalantzarik. [?] Informazioa boterea da, eta hor laguntasun eta konplizitateek asko funtzionatzen dute. | |
Baina ez da horrela izan kasu guztietan. Izan ere, beste irakasle batzuek programa amaituta ere ez dute | beren burua gai ikusten IKD eredua egunerokotasunera ekartzeko. Azpimarragarria da irakasle horiek garrantzi askorik ez dutela adierazi IKDrekiko. | |
2021 | ||
arlo politikoan ez direla batere eraginkorrak. Are gehiago, ezintasun sentimendua ere sarri azaldu dute elkarrizketetan, batzuek ez baitute | beren burua gai ikusten sistema politikoan eta erabaki politikoetan eragiteko. Ildo horretan, bi maila bereiztea komeni da gazteen jarrerak ulertu ahal izateko. | |
2022 | ||
Kide gehienak ez ziren euskaldunak, ez ziren ondo moldatzen euskaraz edo ez zuten | beren burua gai ikusten. Horregatik, bilera ofizialetan ahozkoa gehienbat gaztelaniaz izaten zen. | |
2023 | ||
Gaia zein izanen den ez da salatua izan, funtsean gurekin zirenak ere ez ziren jakinean. Kabalkadetan ez bada ohidura kantua ikusgarrian sartzea, dantzan ala antzerkian | beren burua gai senti ez zirenek parte hartzen ahal dute. Kantua eta dantza bateraturik uztartuko dira. | |
Razkinek azaldu duenez, “parte hartzen duten langileek lan eginez prestakuntza jasotzen dute. Enplegurako jarrera aldaketa sustatu nahi dugu programaren bidez; | beraien burua gai ikusi dezatela, dauden egoeratik ateratzeko zer egin dezaketen pentsarazteko”. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak buru | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
berak buru gai | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |