Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2011
‎Zer egiteko dute familien inguruneak eta gurasoen jarrerak ikasleen irakurzaletasun ona lortzeko? “Eskolan erraza da haur bat hitzez hitz aktibo dagoen etxe batean noiz bizi den hautematea” Garrantzitsua da ikasleek beren gurasoak irakurtzea, beren bizipen pertsonalean parte hartzea eta literatura kultura elkarrekin partekatzea. Etxeak gelaren luzapena izan behar du.
2019
‎Helduek, baina, bestelako bidaiak marrazten dituzte kontaketetan barrena: " Ipuin kontalari baten ahotik kontakizun bat entzun, eta entzuleek beren bizipen pertsonalekin lotzea lortzen dutenean hartzen du indarra istorioak; norberaren barne jakinduriarekin konektatzean".
2021
‎Eta hor hasten zara pentsatzen, beharbada, zuk ere horrelako zerbait egin zenezakeela. Gero jartzen zara harremanetan edo ezagutzen dituzu hara hurbiltzen diren zinemagileak, konturatzen zara askotan beren bizipen pertsonalak kontatzen dituztela, konturatzen zara zuk ere baduzula zer kontatua... eta zerbait hasten da egosten hor.
2023
‎Gaualdi horietan preso zireneri leku garrantzitsua emana izan zaie, beren lekukotasunak, marrazkiak eta olerkiak kartzelatik igortzea proposatuz, ekimen horretan irakurriak izan dira. Bakoitzak bere bizipena kontatzen bazuen, gurekin bilduak ziren hiru pertsonek zioten ez zutela beren bizipen pertsonala kontatzen, baina bai zer giroan eta egoeran ziren. Presoenganik beti eskertuak izan dira, erakutsiz elkartasun gaualdi horien inportantzia.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia