Emaitzak: 5
2002 | ||
Eszenatoki instituzional desberdinetatik abiatuta bada ere, irakasleriaeuskaldunaren artean zirkulu intelektual akademikoak eratzeko orduan, uztardurainstituzional eta ez formalak egokitzeko aukerak ematen ditu unibertsitate sistemak. Arlo akademikoan,, ikastetxe edo elkargo ikustezinak?, komunikazio sareakedota milieux intelektualak, interesgune eta egitura anitzen inguruan taxu daitezke: diziplina espezializatu edo diziplinarteko argitalpenen inguruan, institutu eta lankidetza hitzarmenen bitartez, ikerkuntza programa, foro, biltzar eta mintegien bidez; hau da, bai bizitza akademikoak | berez bideratzen dituen gertakariak, eta bai sordaitezkeen eta horrez gero sortuta dauden elkarteak profitatuz7, euskal intelektualitate akademikoaren trinkotze prozesua egon dauden baliabide sinbolikoak biltzeko lehen pauso bihurtzen da. Urrats zailagoak eginez, lobby gisako jardunean ereislatu ahal da zirkulu akademiko trinkoenen sendotasuna, zeren euskararen normalizazioaren inguruko gaietan akademiko euskaldunen adostasuna eta talde moduraegindako presioa garrantzitsuak izan baitaitezke. | |
2009 | ||
Taulak bigarren aldiz trukatu eta gero, B1 ek 2 distantzian duen F sarerako bidea ikasiko du, eta B3 k A eta B sareetarako bideak bereganatuko ditu. Bigarren trukaketa hori egin eta gero, bideratzaile guztiek osatu dituzte | beren bideratze taulak. | |
Taulak bigarren aldiz trukatu eta gero, B1 ek 2 distantzian duen F sarerako bidea ikasiko du, eta B3 k A eta B sareetarako bideak bereganatuko ditu. Bigarren trukaketa hori egin eta gero, bideratzaile guztiek osatu dituzte | beren bideratze taulak. | |
Horretarako kanporako bideratze protokoloak (inter AS routing protocol) erabiltzen dira, eta, noski, bizilagunak diren bi pasabideek protokolo bera erabiltzea adostu behar dute (Interneten denek erabiltzen dute protokolo bera, gero ikusiko dugun BGP4 izenekoa). Jasotako informazioarekin | beren bideratze taulak osatuko dituzte. | |
2010 | ||
Hasteko, bertan ikasiz, zerbitzuekin eskualdea hornituz eta ekidin gaztetatik Iruñera bizitzera joateko beharra.Ekonomikoki nekazaritzaren eraldaketaren bitartez eta turismoa jarduera osagarriekin hornituz etekin gehiago lortu. Bukatzeko, bertako populaziorengan pentsatubehar da eta sortzen diren aukera ekonomikoak | beraientzat bideratu behar diralehendabizi. Hau da, landa garapena egiteko filosofia eta nekazaritzaz gain, besteerrekurtso batzuk dituzten era honetako eskualdeetan inon baino hobeto aplikatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 5 (0,03) |
Lehen forma
beren | 3 (0,02) |
beraientzat | 1 (0,01) |
berez | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
berak bideratu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
berak bideratu taula | 3 (0,02) |
berak bideratu behar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |