Emaitzak: 7
2000 | ||
Antza denez, Dionisosen jokaera ulertzeko giltza azaldu nahian dabil, baina, horretarako beharrezkoa izango litzatekeen pertsonaiaren barne munduan sakontzeko ahaleginik ez du egiten. Bestalde, gainerako pertsonaien hainbat gogoetaren berri ematen badigu ere, ez da | beraien barne munduan sakontzeko ahaleginik sumatzen, pertsonaia lauak aurkeztu nahi dizkigu eta. Ez da garapen psikologikorik islatzen, barne hausnarketa ugariren berri eman arren. | |
2011 | ||
Pertsona arteko harremanetan sexualki seduzitzaileak edo probokatzaileak diren portaerak agertzen dituzte sarritan. Horrela, erakarpena eta intimitatea nahasteko joera dute, beste pertsonen eta | beren barne munduaz eta benetako sentimenduez jabetzeko gaitasun gutxi baitute. Pertsona asko ezagutzen dituzte, baina azaleko harremanetan gelditzen dira. | |
2012 | ||
Jolas txoko hau gordeleku eta babesgune gisa erabiltzen dute sarritan. Espazio txiki eta itxiak eta bertan aurkitzen dituzten materialek (panpinak, oihalak, koltxoiak...) | beren barne munduaren adierazpenean laguntzen diete. | |
2016 | ||
Poeta madarikatuak: buru gaixotasunak eta mendekotasunak gidaturiko bizitza hautsiak izan zituzten gizon eta emakumezkoak, bizi zuten sufrimenduaren neurriko poesia mingarri eta indartsua idatzi zutenak, inguruan zeukaten munduaren eta | beraien barne mundu gatazkatsuaren artean harrapatuta. Inspirazio iturri bihurtu zitzaizkizun. | |
2020 | ||
Gure adibideak lan nagusia egingo du, baina, era berean, “lasai bizitzen irakatsi behar diegu, eta bizitza korrika egitea ez dela jakinarazi behar diegu, eta berehala telebista edo musika jartzea”. Eta aktiboenentzat garrantzitsua da, beren adinera egokitutako hizkeraz, erlaxatu, arnasa hartu, | beren barne mundua ezagutu… behar dutela ikusaraztea, eta horretarako leku bat izan behar dutela. Isilik eta isilik 19 Oraindik isilik egon ez bazara, pandemiarekin has zaitezke. | |
2021 | ||
" Oso gazteak izan arren, umeak aktiboak dira, transmititzen zaienaz jabetzen dira, eta horrekin beste zerbait egiten dute. Idatzizko kulturaren esparruan ez dute testu bat jasotzen modu pasibo batez, eraldatu egiten dute, euren eszenaratze txikietan txertatzen dute, haien antzerki pertsonalean, | beren barne munduan. Eta, hain justu ere, horrelako desbideratzeengatik, horrelako jabetze basatiengatik, kultura horretako subjektu bizi izatera iristen dira". | |
2023 | ||
(...) Baina begiratu, esaterako, The Conservationist eko protagonistari; izan liteke norbait nigandik desberdinagoa?». Hain zuzen, pertsonaiak eta | beren barne munduak eraikitzeko zuen abilezia da gehien txalotu izan dioten ezaugarrietako bat. Horiek sortzeko, istorioa kontatuko zuen ahotsa entzuteko beharra zuela azaldu zuen behin: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berak barne | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berak barne mundu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |