2010
|
|
Batak ez du bestea kentzen, ordea: irakasle asko dira gaur egun,
|
beraien
ahozko edo idatzizko produkzioari erreparatzen bazaio, euskaraz, nolabait, dakitenak edota, zehazkiago,, nolabait?
|
2013
|
|
Bertsopaperak deituak horren erakuskari garbia dira. Badira, baita ere, kopiatzaile bat eskura daukaten agrafoak,
|
beren
ahozko sorkariari letrak dakarkion iraunkortasun zehatzago eta sendoagoa bermatuko dietenak.
|
2015
|
|
Ikasle guztiguztiek
|
beren
ahozko ekoizpena (bideoz grabatua) ikusi ondoren, bakoitzak berea, zertan hobetu behar duen ikusten du.
|
|
— Ikasle guzti guztiek
|
beren
ahozko ekoizpena (bideoz grabatua) ikusi ondoren, bakoitzak berea, zertan hobetu behar duen ikusten du.
|
|
Baliteke askoz hobeak izatea, beren bekatuagatik negar egiten dutelako, damu handiaz, eta, beharbada, zentzatzeko beraiek baino askoz ere asmo sendoagoaz, Jainkoa ez gauza txikian ez handian egundo ez iraintzera eramango dituenaz. Beste hauek, haietako gauzarik ez dutela egiten eta, askatasun handiagoa hartzen dute beren atseginetarako; hauek, gehienek,
|
beren
ahozko otoitzak egingo dituzte, ez ongi eginiko errezoak, kontzientzia finik ez dutelako.
|
2016
|
|
Ikaskuntza funtzionalen garapenak irakaskuntza prozesuan agertu eta funtsezko helburu bilakatu behar du. Ikasleek
|
beren
ahozko ingurune sozialean moldatzeko arazoak aurkituko dituzte, asko komunikazio aukera mugatuei lotuak; baina aukera eman behar zaie ikasleei bere adinean ohikoak diren funtzio sozialak egin ahal izateko.
|
2017
|
|
372. Irakasle asko dira gaur egun,
|
beraien
ahozko edo idatzizko produkzioari erreparatzen bazaio, euskaraz, nolabait, dakitenak edota, zehazkiago,, nolabait?
|
|
Eskolatugabea eta, beraz, j d alfabetatugabea izatea ez : ■Eñ zen mende luzetan arazo j larririk izan; herritarrek
|
beren
ahozko kultura zuten; eta honek asetzen zituen j K haien beharrak. Aipatutako j
|
2018
|
|
Gogoratu behar da hizkuntza idatzia eta ahozkoa bereizi egin behar direla, eta idatzia ahozkoaren nolabaiteko iragazkia dela, entzun nahi izango genukeen hizkeraren zeharkako errepresentazio grafiko inperfektua (Schneider, 2002, 67). Horrenbestez,
|
berez
ahozkoa den zerbait grafikoki kodetzeak dakartzan arazoak ez ezik, egileek beren uste, aurreiritzi, ezagutza eta eraginen ondorioz eginiko hautuak ere aintzat hartu behar dira; neurri batean, aipatutako" iragazki" hori zer nolakoa den aztertu behar da, eta erauzi. Lortuko ditugun emaitzak fidagarriak izango badira, beharrezkoa zaigu jakitea zer neurritan ordezkatzen duten darabiltzagun testuek egilearen ingurumariko hizkera (Schneider, 2002, 67).
|
2023
|
|
• Ikasle guzti guztiekin
|
beren
ahozko ekoizpena lantzea ez bakarrik berritsuenekin; ahozkoa lantzen den bitartean curriculumeko edukiak ere lantzen direla ulertzea, hots, denbora aurrezte aldera edukiak ahozkoan lantzea, irakaskuntzaren berbalizazioa (Goikoetxea, 2003).
|
|
Bestetik, ikaskuntza prozesuen gaineko kontrol jakin bat ziurtatzea ere badakar. Eta azkenik,
|
berez
ahozkoari dagozkion mintzaira prozedurak lantzeko (makrosintaktikoak bereziki) bidea ematen du, baina idatzitik errotik banatu gabe (De Prieto eta Dolz, 1997: 158).
|