Emaitzak: 4
2009 | ||
“Hezkuntzako esku hartzea arrisku haurrarekin egin behar da, diagnostikoa berretsi arte itxaron gabe” Jakina, hezkuntzako esku hartzea arriskuko haurrarekin egin behar da, diagnostikoa berretsi arte itxaron gabe. Beren semea mugituagoa, sakabanatuagoa, heldugabea eta hezteko zailagoa dela argi duten gurasoek, | beren adineko haurrek, jokabide kontrolean entrenatzen dituen psikologiako edo hezkuntzako profesional baten berehalako laguntza jaso behar dute, eta behar den jarraipena egin, harik eta TDAHa duen haur bat, beste nahaste bat duen haur bat edo biak diren zehazteko behar den informazioa lortu arte. Diagnostikoa prozesu konplexua da, eta hainbat arlotako profesionalek egin behar dute, hala nola medikuntzak, psikologiak eta hezkuntzak. | |
Bide horretan, ordea, oztopo asko gainditu behar izan dituzte. Jendearen komentario eta begirada maltzur zein bidegabeak min egin die eta kasu batzuetan | beren adineko haur zein gazteek baztertu edo desberdin sentiarazi diete. Gau batzuetan umeen begietan atzemandako atsekabe eta nahigabezko negarren hazia testuaren hasieran azaldutako kartel horien ondorio garbia dira. | |
2012 | ||
Horregatik, aniztasunari dagokionez, ikasgelan ziurtasunez trata daitekeen berezitasun bakarra hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleei dagokiena da, hau da, | beren adineko haurrek baino hezitzailearen laguntza eta arreta askoz ere etengabeagoak eta sistematikoagoak behar dituzten ikasleei dagokiena. Hezkuntza premia bereziak dituen haurra da arreta mantentzeko gai ez dena, arau sinpleak betetzen ez dituena eta/ edo ekintza jakin bat gauzatzeko estimulu berezia behar duena. | |
2015 | ||
3 UNICEF. «Laguntzen didazu?» crowdfunding plataforma da, non interesa duten pertsonek milaka umeei laguntzeko ekimen bat sortzeko aukera duten. Aukera bat da haurrek beste leku batzuetan | beren adineko haurrak nola bizi diren jakin dezaten eta haiei laguntzea atsegin dezaten. Aurreko kasuan bezala, ekimena eta zerga bilketaren kopurua ekimena antolatzen dutenek erabakitzen dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 4 (0,03) |
Lehen forma
beren | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berak adineko | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
berak adineko haur | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |