Emaitzak: 6
2011 | ||
Ez dago eserleku librerik. Bi eserlekutan bi mutil daude eserita, eta | beren ondoan adineko emakume bat zutik, inork ez diolako esertzeko tokirik uzten. | |
Gainontzean, liburutegira sarritan joateaz gain, Isabella lagun koadrilarekin elkartzen zen, gehienak institutukideak zirenak, gehienetan zinemara edo ziberrera joateko, edo alde zaharreko taberna ezagunetan kuxkuxeatzeko, edo | beren adineko gazteak elkartzen ziren plazara joatea aste hartan gustatzen zitzaion mutilari zeharka begiratzeko. Aurreko uda hartan, gainera, bere lehen gaupasa egina zuen hiriko jaien aitzakiarekin, eta gurasoen gogorik gabeko baimenarekin, eta goizaldean aste hartan gustatzen zitzaion mutilarekin luze hitz egiten egon zen; gainera, bizitzan gehien lotzen duten gauzetariko bat egin zuten: | |
2017 | ||
Iraganak orainari pasatu dio lekukoa. Kultura kofiguratiboan, beraz, umeek zein helduek | beraien adinekoekin batera, belaunaldi berekoengandik, elkarrekin, ikasten dute. Honek zera esan nahi du, nagusiek autoritatea galdu eta belaunaldi berekoen arteko harremanak nagusitzen diren kasuetan, denak ez duela bere horretan jarraitzen, kontrakoa baizik. | |
Gure ustez, kultura aurrefiguratiboa lagundurik agertu ohi zaigun bezala, kultura honek egun nolabaiteko kultura kofiguratiboarekin partekatzen du espazioa. Halaber, gazteek dute ezagutza, heldu eta nagusiei transmititzen saiatzen dira (kultura aurrefiguratiboaren ezaugarri) eta | beraien adinekoen artean esperimentatuz eta partekatuz ikasten dituzte arazo berriak ebazteko modu berriak (kultura kofiguratiboaren ezaugarri). | |
2018 | ||
Martaren buruan lehenengo, AƱesenean gero, zuri beltzean: Agnes Varda gazte bat, | beren adinekoa izango zena, haurdun, Pariseko Mouffetard kalean tripodea non kokatu erabakitzen. Ikuspuntuaren bila. | |
2022 | ||
hitzaurre bi lehenengo zatian irakurketaren garrantziaz eta kontakizun bilduma hau bultzatzen duen proposamenaz; eta bigarrenean 2017 eta 2018 urteetan Bigarren Hezkuntzako laugarren mailako ikasleek idatzitako berrogeita hiru narrazioz osatutako bilduma, beren aitita eta amamen Guda Zibilari buruzko oroimenetan oinarriturik. Kontakizunok jakin mina biztu die irakurle gazteei, hurbilak egiten zaizkie beraien ikaskideek idatzi zituztelako | beren adineko zirenean eta beraiek ere irakurri duten eleberria, Lili eta biok, irakurri zutelako narrazioen jatorrizko ideiaren pizgarri legez. Beraz, pareko egoeratik eratorriak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 6 (0,04) |
Lehen forma
beren | 3 (0,02) |
beraien | 2 (0,01) |
beren ondoan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
berak adineko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berak adineko emakume | 1 (0,01) |
berak adineko esperimentatu | 1 (0,01) |
berak adineko gazte | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |