Emaitzak: 9
2005 | ||
Auhena apalesten zitzaion eskualde aberatsetako laurden munduari. Karrikan Yvesek biltzen zituen egunkari zenbaitetako elkarrizketatuek zioten hemengo jendeak beti pleini zirela, ez zekitela pobrezia zer zen, horretarako Afrika zolara joan behar zela, | beraiek nola, morala egile burges horiek bazekitelako! | |
2008 | ||
Baina, nola ospatu dute Lasarte Orian dauden txinatarrek? Jatetxe txinatarreko Weiyong Zhanekin hitz egin dugu | beraiek nola ospatzen duten jakiteko. | |
Sentitzen dut, politikarien bizikletan egindako, urtean behineko txangoak ez diela onik egiten geure buruen izorramenduari. Nostalgiaz akordatzen naiz gure zaharrekin eta | beraiek nola bereizia dute egutegiko egun bakoitza modu esanguratsuan. Niretzat eta bizimolde honentzat arrotza den jitean, eguraldiaren, elizaren eta baratzaren arabera moldatua. | |
2011 | ||
Baina gazteen ustez zeintzuk dira arrazoiak Arrasate eta inguruko herrietako talde askok, euskaraz jakin arren, musika erdaraz egiteko? Nola pertzibitzen dute fenomeno hori eta | beraiek nola kokatzen dira hor. Zein hizkuntzatan daude erosoago? | |
Baina gazteen ustez zeintzuk dira arrazoiak Arrasate eta inguruko herrietako talde askok, euskaraz jakin arren, musika erdaraz egiteko? Nola pertzibitzen dute fenomeno hori eta | beraiek nola kokatzen dira hor. Zein hizkuntzatan daude erosoago? | |
2013 | ||
Niretzat musika dena da. Txikiekin lan egitea gehiago oraindik, eta ikustea | beraiek nola bizi duten ipuin bat kontatzen duzunean. Edo abesti bat irakasten diezunean, zer modutan begiratzen dizuten ikustea... | |
2016 | ||
Orain arte beti haurrentzako edo helduentzako liburuak idatzi ditut, gehienak anaiarekin. Niretzat, dudarik gabe, publiko zailena gazteak dira, zaila da jakitea zerk funtzionatuko duen. Hala ere, alaben laguntza izan dut idaztean, | beraiek nola egingo zuten galdetzen nien. Munstroa sortzen lagundu zidaten, adibidez. | |
2021 | ||
104, 105). Baina galdera ez da gehiegi merkantilizatu eta trukebalioarekiko desorekatu den eredu batean praktika horiek bideragarriak eta erreproduzigarriak ote diren —badira, zailtasunak dituzten arren— Galdera nagusia da horiek | beraiek nola zabaldu eta normalizatu, nola egin irudikapenen espazio horietan eta haien protagonistetan arreta nagusia jartzeko eta kalitatezko erabilera (balio) sendo bat lortzeko. | |
2023 | ||
Sintesi bikaina egin zuten bi lerrotan. Lehenengoan, kontatzen dute | beraiek nola bizi diren: elkarrekin eta babestuta; hurrengoan, nolakoa den beraien bizimodua edo gizarte bizitza: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beraiek | 9 (0,06) |
Lehen forma
beraiek | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Aldiri | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Karkara | 1 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
beraiek nola | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
beraiek nola bizi | 2 (0,01) |
beraiek nola kokatu | 2 (0,01) |
beraiek nola bereizi | 1 (0,01) |
beraiek nola egin | 1 (0,01) |
beraiek nola ospatu | 1 (0,01) |
beraiek nola zabaldu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |