Emaitzak: 8
2001 | ||
Besteek | berari buruz zer uste duten asmatzeko gai sentitzen da. | |
2004 | ||
Ez zihoan abagunerako egoki jantzirik. Gehiagotan ere gertatua zitzaion, eta bazekien gauean behin baino gehiagotan sentituko zela preso trajearen barnean, besteak | berari buruz zer uste zuen etengabe galdezka. | |
2016 | ||
10 urte barru | Beraz zer uste duzu? | |
2017 | ||
Jendearen burutik pasatzen zena irakurtzeko gai izatea sufrikario bat begitantzen zitzaion. Ez zion inolako abantailarik ikusten besteen pentsamenduak, besteen iritziak jakiteari, besteek | berataz zer uste zuten jakiteari. Horregatik ez zuen garatu abilezia hori. | |
2021 | ||
Nire baitan trabatu nintzen aitzakia baten bila, ezin bainion hotz-hotzean azaldu hil genuen emakumea agertu zitzaidala goizean nire gelaren bakardadean; edo agertu zitzaidala uste nuela. Urteetan hondoan eutsitako erru sentimenduaz mintzatu ahal nintzaion, edo ardura berdina izanagatik bioi egokitu zitzaigun patu desberdinaz, gure orduko ideiez edo kartzelako urte luzeez, edo | berak zer uste ote zuen galdetu edo andreari zer edo zer kontatu ote zion. Baina konturatu nintzen urteetan aitortu nion nagusitasuna aitortzen ari nintzaiola, eta hori ez egitea erabaki nuela kartzelatik aterata izan genuen elkarrizketa haren ondoren. | |
Nik ez dakit | berak zer uste zuen, Iruñera eramango zutela, edo ez dakit. Nire koinatuari, joan zenean, eskatu omen zion zerbait, idazteko, eta ezpainak pintatzekoa eman zion. | |
2022 | ||
Ikastetxe laiko batean, irakasleak ez du esango hau edo bestea sinesten duela edo sinesmen bat egokia edo desegokia den, gainera gaur egun erlijio eta sinesmen ugari elkartu daitezkeelako ikasgela berean, baita fededun ez diren etxeetako haur asko ere. Ikasleek irakasleari galetzen badiote ea | berak zer uste duen, erantzunak behar luke izan berdin duela irakasleak zer sinesten duen, bakoitzak bere erantzuna bilatu behar duela, eta erantzun ugari dagoela gaiaren inguruan, jakin ez dakigulako. Entzutea izaten da onena, ikasle bakoitzak azalpen ezberdinak ekarriko dituelako etxetik eta umeari horrek laguntzen badio, ongi etorria izango da. | |
2023 | ||
batzuek elkartea likidatu nahi zuten eta gehienok ez, baina aurrera egiteko bi pertsona baino ez geunden prest. Eta, hori dela eta, gure elkartearen inguruan betidanik ibilitako pertsona batekin berba egitea erabaki genuen ea | berak zer uste zuen honen inguruan, ea berak indarra eta gogoa zuen prozesutik tira egiteko. Esan eta egin, eta, gainera, pertsona horrek baiezkoa eman zuen eta hilabete luzeetako gogoeta prozesuan murgildu ginen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 8 (0,05) |
Lehen forma
berak | 4 (0,03) |
berari buruz | 2 (0,01) |
Beraz | 1 (0,01) |
berataz | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Susa | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera zer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera zer uste izan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |