Emaitzak: 4
2003 | ||
Fresen konposatu fenolikoen beste ekintza mekanismo bat entzimak inhibitzeko ahalmenari dagokio, hala nola ziklooxigenasa, hanturaren garapenaren arduraduna, gaixotasun kroniko askoren garapenean mekanismo komun bat baita. Aipatu behar da aurkikuntza interesgarri horien ehuneko handiena laborategiko in vitro azterketetatik datorrela, eta gutxi dakigu fitokimikoek osasunean duten eraginari buruz, frutaren | beraren zati gisa irentsi, xurgatu eta metabolizatu ondoren. Hala ere, konposatu antioxidatzaile horien arteko sinergiak, fruta jaten denean (eta ez osagai isolatuak gehigarri gisa jaten direnean) bakarrik nabaritzen den sinergiak, babes eta osasunaren sustatzaile izan daitezkeen efektuak azaltzea proposatzen da. | |
2013 | ||
Bereizketa hori egokia izango da, gainera, biltegiratzeko altzari bat jartzea. Beste aukera bat oheburua inguratzen duen altzari handia da. Hau da, biltegiratzea beheko aldean eta apalategietan, guztia egitura | beraren zati gisa. Ohearen gaineko apalategiek ez dute gehiegi kargatuta egon behar, baizik eta atseden eta distentsio atmosferarekin Apalategietan liburuak jar daitezke, baina komeni da espazioa apaingarriekin eta argazkiekin konbinatzea, efektua gainkargatu ez dadin. | |
2015 | ||
kontsumismoari aurre egin behar zaiola nabarmendu du, eta desarrollismo mugagabea borrokatu behar dela. Lotuta ikusten ditu biak; filosofia | beraren zati gisa. Hain zuzen, hargatik egin zuten protesta Bilboko hegoaldeko saihesbidearen eta AHTaren kontra ere duela sei urteko ekintza hartan. | |
2021 | ||
Arloaren hizkuntzan trebatuta egoteaz gain, ikastun sakonagoa izatera iristeko, arloko alfabetizazio espezifikoak sei dimentsio bete behar dituela zehazten du Beacco k (2015 in Meyer eta Coyle, 2017), horietako batzuk aurretik Pellegrinok eta Hiltonek (op.) garatutakoekin lotura handia dutenak, adibidez, ezagutza eta gaitasunen transferentzia antzekoak diren problematiketara: ...atu den hausnartzea; (4) ezagutzen balioa eta erabilera kontuan hartzea, eta beste testuinguru batzuetan aplikatzen jakitea; (5) eztabaida soziozientifikoak eta eskolaz kanpoko diskurtso egokiak prestatzea eta horietan parte hartzea; (6) eta, arauen edo konbentzioen esanahia eta irismena kritikoki zalantzan jartzea, eskuratutako prozedura ezagutzak eta trebetasunak orokortuz, hezkuntza orokorraren | beraren zati gisa. Sei dimentsio horiek konplexutasunean handituz doaz, ondoko irudian ikus daitekeen moduan: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 4 (0,03) |
Lehen forma
beraren | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera zati | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera zati gisa | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |