Emaitzak: 5
2004 | ||
praxian ere gertatzen da. Gure ustez, sortu berri den gatazkak, moduegokian bideratzeaz gain, lankidetza | bera sustatzeko tresna behar du izan(, kritika, erabiliz, Arizmendiarrietak zioenaren arabera). Helburu hori lortzeko, Arizmendiarrietak garatutako pentsamenduak izugarri lagun dezake, dudarik gabe. | |
2010 | ||
Eskualde mailako politikek berrikuntza sistemetan eta, oro har, berrikuntza | bera sustatzeko orduan duten garrantzia, gero eta onartuago dago azterketa guztietan (Estornell, Verdu eta Morales, 2008, 13). | |
2011 | ||
Horrek bi alde horietan konbergentzia maila jakin bat lortu dela esan nahidu. Konbergentzia maila neurtzen duten beste aldagai batzuk kontuan hartuz gero, ordea, taldeko zuzendaritzak duela hamar urte ezarritako kalitatearen kudeaketarakoprozesuan garapen gehien izan duena alde teknikoa izan dela ondoriozta dezakegu.Antolaketa aldea eta alde profesionala, ordea, ez dira modu | berean sustatu, edobehintzat, ez dituzte emaitza berdinak eman. Eta hortik ondorioztatzen dena zerada, giza aldea eta antolaketa aldea gehiago garatu behar direla, erredaktoreekkonbergentziak gutxieneko operatibotasun maila lortu duela irizten diotelako. | |
Euskal munduarekin harreman estua zuten bi pertsonek eman zituzten. Donostiakoa gainera, beste unibertsitate esperientziatik oso desberdina izan zen, fakultateak | berak sustatu edota babestu zituelako, hau da, fakultateko EKT edo ikasleen presio nabarmenik gabe antolatu ziren, beste zentroetan gertatu zen moduan. Izatez, Bandres bera fakultateko zuzendaritzan zegoen eta horrek ere lagundu zuen euskarazko eskaintza sortu eta antolatzeko orduan. | |
2015 | ||
Bestetik, proiektu honetan murgilduta dauden EHU/ UPVko komunitateaosatzen duten irakasleriari, ikasleriari eta administrazioko langileei nahiz gurekin lankidetzandiharduten eragile sozialei gure eskerrik beroenak ematea gustatuko litzaiguke, paperean islatu dugunproiektua errealitatean aplikatzea ahalbidetzeagatik. Eta bukatzeko, Hezkuntzarako LaguntzaZerbitzuari (SAE/ HELAZ), IKD GAZtE egitasmoa | bertatik sustatzeagatik eta IKD GAZtEko kidediren ikasleei proiektua maitasunez martxan jartzeagatik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bera sustatu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera sustatu edota | 1 (0,01) |
bera sustatu orduan | 1 (0,01) |
bera sustatu tresna | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |