2000
|
|
Baina ez zen hala izan eta SIVUk bere laguntzakendu eta Euskal Telebistari, edo zehatzago esanda,. Iparraldearen Orenaren? albistegiko taldeari dirulaguntza emateko asmoa izan zuen, egunero zazpi minutuko euskarazko
|
bertako
saioa bultzatzeko, 1992an sortu eta lau pertsonak bakarrik antolatzendutena29 Diogun France 3 Euskal Herriko eta. Iparraldearen Orena, emanaldikotaldeek harreman onak mantentzen dituztela eta batzuetan irudiak zein informazioatrukatzen dituztela elkarrekin.
|
2001
|
|
nobela bat idaztekoanbiziosoa behar duela izan idazleak; alegia, genero honek formari buruzkohausnarketa eskatzen duela, eta unibertso literario guztia ongi lotzeko abilezia.Arrazoia duela esango genuke, eta hortik jarraituz, Saizarbitoria nobelagileanbiziosoa dela esatera ere ausartuko ginateke. Ondoren ikusiko dugun moduan,
|
bere
saio bakoitzaren oinarrian berrikuntza ahalegin nabarmena egin du egiledonostiarrak, eta esperimentatzeko joera honi atxikiz, poetikoki ausartak izan direnidazmoldeetan barneratu delakoan gaude.
|
2006
|
|
Depresiotik irten ostean, irakaskuntza bertan behera utzi eta bidaiatzeari eta ikertzeari ekin zion buru belarri. Garai horretakoak dira
|
bere
saiorik garrantzitsuenak. Lanik ezagunena, baita polemikoena ere, sasoi horretakoa da:
|
2007
|
|
Nazioaren teoria landu bat ez du Kant-ek (Herder-ek, Humboldt-ek ere ez dute), haatik nazioak badu bere lekutxoa haren pentsamenduan. Aipatu
|
bere
saioan, hor helburua hori baitu. Berlin-ek alde batera uzten ditu zuhurki holako pasarteak, baina, esate baterako, inor gutxik azpimarratu ditu Kant-ek adina karaktere nazionalak eta horien araberako diferentziak ohitura nazionaletan694, are tokian tokiko ekonomian eta politikan, eta hizkuntzaren espezializazio modu bat ere garabide sozialean eta tratuan695 Zientzia eta literaturan bertan, kreatibitateak eta jeinuak Frantzia eta Italia edo Ingalaterran eta Alemanian forma diferenteak hartzen ditu, eta arrazoia, Kant-en ustean, Goethe eta Humboldt-en modu berberean edo erromantikoek bezalaxe, giza irudimena eta jeinu kreatzailearen izaera nazionalari eta lurrari atxikia egotea da696 Hizkuntzaren izaerari buruz Kant klasikoago edo kontserbadoreagoa da bere ikasleak baino:
|
|
Estatuak beti begiramendurik handienaz landu eta zaindu behar dituenak. I. Berlin-ek, Fakultateen gatazkatik Frantziako Iraultzari begiratzen dion aipu bat ezarri du
|
bere
saioaren goiburu gisa710, Kant-en askatasunaren pathosaren adierazlea, razionalista harengandik erromantikoenganako iragaitza ulertzen laguntzeko nolabait. Esaldi hori kasik hitzez hitz errepikatzen da Antropologian (bakarrik, ez printzipio razional batez, baizik sentimendu naturalez diharduela), gizakiaren enkarnu edo «grina natural»etako lehena, askatasuna, azaltzen duenean:
|
2011
|
|
Hala, EitbKultura marka sortu zen. 2004ean izen
|
bereko
saioa sortu zen, baina, 2007anBilboko egoitzara lekualdatu ondoren, 2008ko urritik aurrea, taldearen marka gisasustatzea pentsatu zuten. Hurrengo epigrafean aztertuko dugun moduan, kulturarenarloko edukiak koordinatzea sustatzeko ahalegina izan zen.
|