Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2000
‎Tajfel eta bere lankideen arabera (Tajfel 1982; Tafjel & Turner, 1986), Identitate Sozialaren Teoriaren oinarria ondokoa da: gure identitate sozialaren zatirik handiena gure partaidetza taldeetan errotzen da, eta identitate sozial positiboadesiratzeko joera dugu, eta motibaturik aurkitzen gara talde positiboen kideak izateko.
‎Maurizio Andolfi k eta bere lankideek (P. Menghi, A. Nicolo, C. Saccu eta C.Angelo nagusiki) osatutako Erromako eskola deituak antzeko jarrerari eusten dio, nahiz eta Erroman badiren beste gune garrantzitsu batzuk ere (Luigi Cancrini etaGaspare Vella bezalako pertsonaia nabarmenen ingurukoak, psikoanalisitikhurbilago dauden jarreretan sailkatu genituzkeenak).
‎1957an, Boszormenyi Nagy eta bere lankideak, Eastern PennsylvaniaPsychiatric Institute delakoan barneratuta zeuden paziente psikotikoen terapiaintentsiboari buruzko ikerketa proiektu batean sartu zuten Familia Terapia.Hasierako orientabidea Niaren Psikologian oinarritutako Psikoanalisia izan zen, etaondoren, Familia Terapiaren ekarpenak sartuz joan ziren progresiboki. Lan honenemaitza da aipatutako Familia Terapia Intentsiboa idazlanaren argitalpena, 1965eanegina; bertan, beren esperientzia eta teorizazio berriak garatu zituzten taldekideek, psikosiaren eremuan bereziki.
‎Jabekuntzaren, garapenaren birmoldaketa? haubizitzaren lehenengo urtean egiten dugu, Werker eta bere lankideen esanetan.
2005
‎Horizontala: maila bereko lankideen artean dagoen komunikazioa.
‎banan bananharturik irakasleak oso prestaturik daude, baina bakoitzak nahi duena egiten du.Jone, Haur Hezkuntzako irakasle gazteena da, eta oso ongi prestaturik dago.Nekanek Jonerekin hitz egin du koordinazio lan hori berak hartzeko. Jonek esandio urduri dagoela, batik bat bere lankideak ezagutzen ez dituelako eta inoiz ezduelako lan hori egin. Zein langile mota da Jone?
‎Irakasleak oso lanpeturikdaudela esaten diote koordinatzaile hauek, baina kontu honekin hilabetea daramate. Pablok ez daki bere lankideekin haserretu edo pixka bat gehiago itxaron.Orain arte, egia da, koordinatzaile hauek lan asko egin dute, eta profesionalonak dira, baina azken aste hauetan ez daki zer demontre gertatzen zaien. Nolajokatuko du Pablok bere lankideekin?
‎Pablok ez daki bere lankideekin haserretu edo pixka bat gehiago itxaron.Orain arte, egia da, koordinatzaile hauek lan asko egin dute, eta profesionalonak dira, baina azken aste hauetan ez daki zer demontre gertatzen zaien. Nolajokatuko du Pablok bere lankideekin?
‎Ojenbarrenak (2000), Euskal Autonomia Erkidegoan, zuzendariaren arazoakhauek direla dio: planifikatzeko denborarik eza, arazoak lan administratiboarekin, ikastetxearen irudia hobetzea, zuzendariak lan berrian integratzeko duen laguntzaeskasa, ikastetxeak duen autonomia falta, Hezkuntza Administrazioarekin dituenoztopoak, bere lankideekin dituen gatazkak, burokrazia, Zuzendaritza Taldea osatzeko arazoak (ikasketaburua eta idazkaria), langileen kudeaketa egiteko arazoak (irakasleen ordezkapenak) eta abar. Arazo horiek guztiek zuzendariaren ilusioa, gogoa eta indarrak agortzen dituzte, eta besteak beste, zuzendarien gabeziarenarrazoi batzuk izan daitezke.
2008
‎Badira hiru hamarkada luze Bates-ek eta bere lankideek (Bates eta beste, 1975) tresna honen eraiketarako lehen urratsak eman zituztenetik. Urte batzuetara, ingelesezko MacArthur Bates Comunicative Development Inventories (CDI) tresna gauzatu zen (Fenson eta beste, 1993).
2009
‎50 urte pasatu behar izanziren, mikroskopia elektronikoaren bitartez, neurona bakoitza unitate isolatubat dela eta mintz zitoplasmatikoz inguratuta dagoela frogatzeko. Mikroskopio elektronikoa Ernst Ruska eta bere lankideek garatu zuten 1931 33bitartean. Lehenengo mikroskopio elektroniko komertziala 1939an Siemensek kaleratu zuen.
2011
‎Madrilen, aldiz, Amaia Urkia izan zen lehenengo korrespontsala. Sortzen zuen albiste bakoitzahegazkinez bidali behar zuen Euskal Herrira, alde batetik testua eta bestetik irudiak.Durangon zeuden bere lankideek muntatzen zuten ondoren berria, artean Urkiak ezbaitzuen edizio gela propiorik Madrilen.
‎Uste hori izatera iritsi da emaginak eta ginekologoak asko hitz egiten zutelako bere alabaren erditzean zehar. Gainera, emaginaren ahizpa bere lankidea zen, eta, ondorioz, lankide guztiek bere «sekretua» ezagutzen zutela dio. Bere lankideek berari begiratu eta ibiltzen zirela dio.
‎Gainera, emaginaren ahizpa bere lankidea zen, eta, ondorioz, lankide guztiek bere «sekretua» ezagutzen zutela dio. Bere lankideek berari begiratu eta ibiltzen zirela dio. Gainera, bere bizilagunen alaba hermafroditaren istorioarekin obsesionatua dago.
2015
‎Geroago, Young eta bere lankideek (Young, 1999; Young, Klosko, eta Weishaar, 2003) Beck ekproposatutako teoria zabaldu zuten haien eskemen teorian. Hauentzako, eskemak desegokiak (hemendik aurrera eskema hitza eskema desegokiaren sinonimo bezala erabiliko da) patroi negatiboakdira, emozioz, gorputzeko sentsazioz, ideiaz eta oroitzapenez konposatuak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia