Emaitzak: 3
2008 | ||
Horrez gain, literaturaren irakaskuntzak ikasleari | bere komunikazio gaitasuna garatzen lagundu behar dio; ikasleek testuak irakurtzen, interpretatzen, irizpide kritikoz baloratzen, sortzen... ikasi behar dute. Horretarako jakintza teoriko batzuk barneratu behar dituzte, hala nola, literaturaren ikuspegi historiko eta sozialari buruzkoak. | |
2019 | ||
Aipatu dugun moduan, Floraren pianoek (etxekoak eta Hanbrekoak) bere egoera pertsonalarekin lotura dute, bere baitan nola dagoen erakusten duen indizio adierazgarriena da musika interpretazioa. | Bere komunikazio tresna musika izanik, sentsibilitate handikoa dela pentsa dezakegu, eta jotzen duen musikaren bitartez bere barne mundua aditzera ematen duela. Hautatzen dituen piezen bidez" mintzatzen" da, artearen atalean ikusi dugun bezala, eta Senarrak hizkera hori ulertzen badaki, intertestualitate musikalaren atalean xeheki azaldu dugunez, kode horren bidez suma dezake nola dagoen Flora, nahiz eta horrek ez duen eramango bere lehentasunak aldatzera. | |
2021 | ||
Ez dago egia absoluturik, ezta ezagutzagatik liburuak nola interpretatu behar diren inposatu eta erabakitzen duen pertsonarik ere (irakasleak barne). Bakoitzak | bere komunikazioa egiten du, irakurketa partekatzen du eta entzuten eta baloratzen ikasten du". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
bera komunikazio | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
bera komunikazio egin | 1 (0,01) |
bera komunikazio gaitasun | 1 (0,01) |
bera komunikazio tresna | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |