Emaitzak: 5
2011 | ||
a)" soldadu bat ikusi eta solaskideari" mira, kixo: un zordao!" moduan mintzo izan diren andaluziarrak"; b) nederlanderaren eta frantsesaren arteko konpartimentazio sozio funtzionala Awterpen en; eta c) mediku erdaldunari zer gertatzen zaien esan ezinka dabiltzan edadetu zegamarrak. horiek denak continuum baten baitako egoera diglosikoak dira Fishmanentzat eta | bere jarraitzaileentzat. eta bai, halaxe da izan, baina antzekotasunak ala ezberdintasunak dira nagusi hiru egoera horietan. Antzekotasun bakarra da pertsona batzuek ez dutela h menperatzen eta gaizki pasatuko dutela funtzio batzuetan. gainerakoetan, konparatu besterik ez dago gaur egun nola bizi diren andaluziar alfabetatugabeak, frantsesik ez dakiten vlaanderendarrak eta euskal herrian ahalik eta erosoen euskaraz bizi nahi dugunok. guztiok izango gara egoera sozial diglosikoan, baina a zelako aldea! | |
2016 | ||
Hizkuntza kultura, praktikak eta emozioak. ikuspegian, esate baterako, Judith Butlerrek egindako hurbilpena funtsezkoa litzateke. Butler berak eta | bere jarraitzaileak berebiziko garrantzia ematen diote praxiari eta etengabeko aldaketari. Identitatearen oinarrian —diote— ekintza eta errepikapena egongo litzateke; egin eta ekite horrek identitaterako sustraiak izango lirateke eta. | |
2019 | ||
Andresek hizkuntzari berari onartzen dio jendearekin konektatzeko gaitasuna, nahiz eta era berean, onartzen duen | bere jarraitzaileek berdin entzuten dituztela hizkuntza ezberdinak. Arakistainek ere antzera dio, euskal publikoaren aurrean kantatu behar baldin bada, euskaraz kantatuta errazago iristen dela taldea euskal entzuleengana. | |
lehen, 140 hizkikoa, eta, orain, 280koa (Xataka, 2017). Bertan, erabiltzaile bakoitzaren mezuak | bere jarraitzaileek ikus ditzakete, baina rt funtzioaren bidez mezu horiek beste kontuen jarraitzaileei heda zaizkieke. horrek ekarri du twitter informazio zehatza zuzenean hedatzeko sare sozial aproposena izatea. euskarak twitteren duen eragina aztertzeko Codesyntax enpresak garatutako" umap" erreminta erabili da 1 erreminta horrek twitterlari euskaldunen jarduna jaso eta filtratzen du, den... | |
2023 | ||
Kontzeptu soziologiko horien esanahia aletzen da ikasleekin eta hainbat erreferentzia bibliografikoren bitartez lanketa egin ondoren solasaldi dialogiko batean parte hartzera gonbidatzen zaie. Jakina denez, solasaldi dialogikoak, Paule Freire eta | bere jarraitzaileengatik dira ezagun eta alderdi metodologikoa tarteko, transformaziorako esperientzia sozial eta hezigarri gisara aitortua dago. Metodologia honen ezaugarririk esanguratsuena, aurrez irakurritako testuei edo ezagun diren iturriei buruzko hizketaldi berdinzalea da, parte hartzaile bakoitzak, irakurriarekiko ikuspuntuak eta dituen ezagutzak besteekin konpartitzen baititu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
bere | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera jarraitzaile | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera jarraitzaile berdin | 1 (0,01) |
bera jarraitzaile berebiziko | 1 (0,01) |
bera jarraitzaile ikusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |