Emaitzak: 8
2008 | ||
Bukatzeko, kameraren aurrean, telebista saio batean ari direlakoan eztabaida grabatu zaie. Nork | bere iritzia ematea baino errazagoa begitandu zaigu aurretik adierazitako edukiak defenditzea. Horregatik, hain zuzen ere, egin dugu rol jokoaren aldeko hautua, edukiak aurredefinituak izatean harilkatzeari erreparatuko zaiolakoan. | |
2009 | ||
Parte hartzeko aukeren inguruko balorazioari bagagozkio, berriz, inoiz gonbidapenik jaso duten galdetuta,% 97k zuzenean ezetz erantzun du, inoiz ez duela horrelako gonbidapenik jaso. Ostera, soilik% 1ek dio inoiz gonbidatua izan dela fororen batera | bere iritzia emateko. Gainera,% 1 eskas horren azterketa zehatzago batek hauxe erakusten digu: | |
Kasu honetan hiriburuetako biztanleen portzentajeak guztiz bat egiten dute herrietakoekin: soilik% 1 gonbidatu dute inoiz fororen batean parte hartzera, AHTren inguruan | bere iritzia ematera inoiz gonbidatua izan ez den% 97ren parean(% 2k ez du erantzun nahi izan edo ez daki). | |
instituzioren baten aldetik AHTren inguruan duten iritzia emateko inoiz gonbidapenik jaso duten galdetuta,% 97k zuzenean ezetz erantzun du, inoiz ez dutela horrelako gonbidapenik jaso. Ostera, soilik% 1ek dio inoiz gonbidatua izan dela fororen batera | bere iritzia ematera. | |
2010 | ||
–Gai izango da zentroak edota Administrazioak eskatutako proiektuak aurrera ateratzeko.???. Gai izango da gainerako irakasleekin izan beharreko elkarrizketetan parte hartzeko.???. Gai izango da zentroko bileretan parte hartzeko eta jario maila egokia izango du.???. Gai izango da irakaskuntzaren inguruko gai abstraktuez hitz egiteko, baita | bere iritziak emateko ere.???. Gai izango da irakasleekin, testuingurua kontuan izanik, hizkuntza maila ezberdinetako elkarrizketak mantentzeko. | |
2011 | ||
Eriximakok, ikuspegi zientifikoagoa jartzen du mahai gainean; maitasuna, gorrotoarekin batera, gizakia eta natura menderatzen dituen oinarrizko printzipio bezala ulertzen du. Ondoren Aristofanes mito batez baliatzen da | bere iritzia emateko. Horren arabera, garai batean lurrean bi aurpegi, lau hanka eta lau beso zituzten pertsona esferikoak bizi ziren. | |
2012 | ||
Hizkuntzen balizko nolakotasunaren inguruan eztabaidatu zen saio honetan, hizkuntzak politak, musikalak, astunak, zailak? ote diren aztertzeko, norberak | bere iritzia emateko, baina, batez ere, zenbait hizkuntza eta kulturaren inguruan dauden aurreiritziak ezbaian jartzeko. | |
2014 | ||
ikastetxearen partaide sentitzen naiz, proposatzen den metodologiarekin ikasleen interesa indartzen dira, irakasleek ikasleei laguntza ematen diete ikaskuntza prozesuan zehar? Non ikasleak | bere iritzia ematen du Likert eskala batean (1 ez nator bat inola ere/ 5 Oso ados). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 8 (0,05) |
Lehen forma
bere | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bera iritzi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera iritzi eman | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |