Emaitzak: 6
2009 | ||
Gales-ko kasuan, bestalde, hainbat liburu mardul argitara eman dira bertako hizkuntzaren historia sozialaz, baina obra bera ez da saiakera sistematizatu bat. Autoreek nork | bere ikuspuntua ematen dute galesaren historiaren epealdi bati buruz: baina bakoitzak berea ematen du, alegia lanen arteko batasun metodologikorik ez dago. | |
2013 | ||
Soziolinguistikaren korronte guztiek ahaleginak egiten dituzte hizkuntza gertakariaren heterogeneotasun egituratua eta errealitate sozialaren eta soziokulturalaren heterogeneotasun egituratua erlazionatzeko. Korronte bakoitzak | bere ikuspuntutik egiten du —mikrosoziolinguistikoa, mesosoziolinguistikoa edo makrosoziolinguistikoa— (ikus Bastardas 1996, Mart� nez de Luna 2011, Spolsky 2011), bere biltegi metodologikoa eta kontzeptuala erabiliz, hala nola demografia, ekonomia, sare sozialen azterketa eta solasaldiaren ikerketa barne hartzen dituena. Baina soziolinguistikaren adiera zabalak beste nozio batzuk ere mahaigaineratzea lortu du, hizkuntzaren eta gizartearen arteko erlazioak aztertzeko balio dutenak. | |
2014 | ||
65). Alde batetik bertsolariak | bere ikuspuntu propioarekiko distantzia hartu behar du, pertsonaia batek edo egoera batek behartuta, eta bestetik, bertso kidearen ikuspuntuarekiko ere kokatu behar du. | |
2015 | ||
Gasteizen garaitik hona, euskarak izan duen euskararen bilakaeraren inguruko testigantzak s.d.). Euskal hiztun bati, esaterako, hizkuntzarekin lotutako gertakari batek, hamaika arrazoi tarteko, | bere ikuspuntua eta jokabidea aldarazi diezaioke, eta zer esanik ez, bere hizkuntzarekiko (euskara) edo beste hizkuntzekiko (erdarak) jarrerak. | |
2016 | ||
Sarrerako atalaren ondoren erabilerari buruzko datuen irakurketa egiten du Mikel Zalbidek, maila sinkronikoan, diakronikoan eta etorkizunari begirako erronkak zehaztuz. Datu orokorrak aztertu ondoren, | bere ikuspuntutik garrantzitsuak diren ezaugarriak lantzen ditu. Lanketa modu | |
Normalean exhaustiboa da: toki batean tratatzen ez duen gaia txostenaren hurrengo zati batean aipatzen du askotan, eta | bere ikuspuntua oinarri teoriko sendoetan finkatu ohi du. Hori kontuan izanik, lanaren edukiari buruzko ekarpenak eta iruzkinak egiten saiatuko gara hemen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
bere | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera ikuspuntu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bera ikuspuntu egin | 1 (0,01) |
bera ikuspuntu eman | 1 (0,01) |
bera ikuspuntu garrantzitsu | 1 (0,01) |
bera ikuspuntu oinarri | 1 (0,01) |
bera ikuspuntu propio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |