Emaitzak: 5
2002 | ||
hilburukoa. | Beraren ikuspegia zabala zen. Izan ere, Vovelle rentzat ezzen nahikoa heriotzaren aurreko jarrerak deskribatzea; aitzitik, historialariak garaibateko egitura sozial eta demografikoekin erlazionatu behar zituen portaera horiek.Euskal Herrian, Aro Berri eta Aro Garaikidearen alorrean30, asko dira gai horiaukeratu eta heriotzaren inguruko erritualitatea, hiletak, ehorzketak eta erlijiozkoanaidiak ikertzeari ekin diotenak. | |
2010 | ||
honetan hasi zenean PSEko presidentea zen eta izaten jarraitzen du egun ere. Interesgarria litzateke | bere ikuspegia zabalagoa izatea PSEn. | |
Lurralde antolamenduak era berean orokorra izan behar du, arlo guztiakintegratu eta aldi | berean ikuspegi zabala eta bateratzailea bideratuz. Ezberdinakdira jorratu beharreko arloak baina orokorrean, lau talde handi hauetan banatzendira: | |
2016 | ||
da, bada, «gaixotasun»aren estigmapean haur gazte nerabea bere bakardadean isolatu, atxiki zaion arazoa testuingurutik erauzi eta sufrimendu osoa haren bizkar utziz, matrize medikoa duen arazo biologiko batera murriztu norbanakoaren problematika konplexua. Hain zuzen, eskolako zailtasunekin lotutako medikalizazioaren arazoa | bere ikuspegi zabalean aztertuz gero, gizakiaren izaera psiko sozial kulturala aintzat hartzen duen ikuspegitik aztertu da, eta ez bakarrik gizabanakoa eredu biologiko batera murrizten duen zientzia normatiboaren ikuspegi murriztailetik2 Horixe da bigarren mailan aldeztuko dugun tesia. Hain zuzen, norbanakoaren izaera soziala aintzat hartuz gero, egungo eskola haurren medikalizazioaren neurrigabeko hazkundea gizarte honetako arazo kolektibo bihurtzen da. | |
2020 | ||
Pertsonaren lanketatik bizitzak lantzera pasatzen garenean, bi eremutan eragiten dugu: bizitza | beraren ikuspegi zabalago batekin, bizitza guztiei balioa emanez, pertsona zaurgarrienak ere komunitatearen baitan kokatuz; eta bizitzaren modu orokorrenean, natura eta ingurugiroa ere komunitatearen lanketarako esparruan sartuz. Bide horretan, pertsona, lan eta bizitza guztien beharra eta interdependentzia agerian jartzen dira, eta estrategia kooperatiboen ikuspegia zabaltzen da, pertsonen eta kolektiboen garapena lan duin eta emantzipatzailearen esparrutik bizitza bizigarriak eraikitzeko proiektu saretuetara eramanez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera ikuspegi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera ikuspegi zabal | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |