2002
|
|
Horretarako, ikasketen lau multzo egituratu lirateke. Batetik, hasierako ikasketaldiak egongo lirateke bi ibilbide desberdinekin, eta, bertan, ikasketa mota bietako bakoitza
|
bere
ibilbide propio batean antolatuko litzateke. Horiek amaitutakoan, lan mundura igarotzekomoduan egongo lirateke ikasleak, bai ibilbide batekoak eta bai bestekoak.
|
2007
|
|
Bestearekin bakarrik da berori emankor. Horretara iristeko, baina, bestea ez da mugatu behar etengabeko objekzio kritikoak egitera; aldiz, berorrek bere aldetik saiatu egin behar du ere
|
bere
ibilbide propioa egiten, modu horretan —joan etorrian dabilen hitz egite horretan— elkarrizketa osoa guztiz garatuko delarik.
|
2010
|
|
Aitortuta nahiz aitortu barik, EBk, Europako Kontseiluak mugaz gaineko eskualdeen alorrean egindako urrats zuhurren bideari jarraituz,
|
bere
ibilbide propioari ekin dio, bere estatu kideen barruan dauden barne mugen fenomenoaren gaineko formulazio malguago batek gutxiengo nazionalen eta estaturik gabeko nazioen presioa laxatze aldera. Ikuspegi hori agerian geratu zen, modu bereziki esplizituan, Zita Gurmai (PSE) eurodiputatu hungariarraren hitzetan, 2006ko uztailaren 4an, Estrasburgon:
|
2019
|
|
Hainbat elezaharretan jasota dago etengabeko sortze eta itzaltze hori, bata besteari jarraika, inoiz harrapatu ezinean, baina beti ere, Amalurren sabeletik igarota. Ortziak ere
|
bere
ibilbide propioa izango du, eguna iristean, leize sakonetan barna.
|
|
Historian zehar, bere inguruan ibili diren Europako hizkuntzekin konparatuz gero, argi eta garbi geratzen da euskarak
|
bere
ibilbide propioa egin duela. Errana da hizkuntza isolatua, bakartua dela; baina, horrek ez du erran nahi ondoko hizkuntzekin harremanik izan ez duenik; ezta pentsatu ere!
|
2021
|
|
Testuliburu klasikoekin ibilbide bat egin ondoren, DBHn liburuetatik liburuxketara pasatu zirela azaltzen du, testuliburu batekin eskoletan dagoen aniztasunari erantzuteko modurik ez zegoela Ikusten zutelako. Haien lana egokitu ahal izateko, irakasleei monografikoak ziren liburuxka batzuk eskaintzen hasi zirela kontatzen du, bakoitzak
|
bere
ibilbide propioa egin zezan; haatik, orain hortik testuliburura berriro ere pasatu direla zehazten du, nahiz eta testuliburuaz gain plataforma digitalak ere laguntzen duen. Zenbait aldaketa gertatu direla zalantzarik ez du, eta haiek ere aldaketa horietan eragiten saiatu direla, euskarrietan edota alderdi metodologiko batzuetan, baina hein batean irakasteko moduek bere horretan jarraitzen dutela uste du, bereziki BHn.
|
|
Hots, zenbat eta formatuago egon irakaslea, orduan eta motibatuago dagoen profesionala izateko. Transmisioaren gako diren neurrian, euskal literatura sistemak zein hezkuntza sistemak irakasleak literaturaren didaktikan sakon formatzea eta egon daitezkeen beharrei erantzuteko tresnak eskaintzea funtsezkotzat jotzen dute GE1 ek eta GE2 k, eta, halaber, bultzatuta autonahiz ko formazioaren ildotik sakontzea, nork
|
bere
ibilbide propioa osatzea ahalbidetuz.
|
|
Zenbait helburutan adostasuna edo desadostasunak egon daitezkeela jakitun, estrategia eta jarrera posibilistak zabaltzeko beharraz hitz egiten dute hainbatek (BE1, IE2, IE5, IE7, LIR3, EIAE1). Gaur egungo ikas prozesu uniforme, homogeneo eta norabide bakarrekoen aurrean, aukera askotarikoa eskaintzea komeni dela uste du IE2 k, eskaintza zabaldu, eta nork
|
bere
ibilbide propioa egiteko hezkuntza paradigmetara pasatu behar dela iradokitzen du IE5 ek: " Ibilbideak behar dira, jendeak aukeratu ahal izateko.
|