Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2008
‎Homologaziorako hirugarren osagaia titulu gehigarri europarra dugu. Bertan jasotzen dira ikasleak bere ibilbide akademikoan zehar egindako ikasketen ezaugarri nagusiak, eskuratutako gaitasun profesionalak eta, oro har, ikaskuntza prozesuan lortutako emaitzak baloratzeko garrantzitsua den informazioa. Azken buru, gehigarri horren bitartez egiaztatzen eta homologatzen da ikasleak erdietsiriko emaitza akademikoa.
2011
‎Hezkuntza komunitateko beste kide batzuekin (ikasleak, irakasleak edo zuzendaritza) gatazkak edo gorabeherak konpontzea. Ikasleari bere ibilbide akademikoari edo etorkizun profesionalari buruzko orientazioa eta aholkuak ematea. Tutoreak elkarrizketaren aurretik azterketa bat egin behar du, ikaslearen beharrak ezagutzeko.
‎Elkarrizketaren helburua adierazi ondoren, tutoreak aldez aurreko azterketa bat egin behar du, ikaslearen beharrak ezagutu eta ebaluatzeko eta tutoretza funtzioa antolatzeko. Horretarako, hainbat iturri erabil ditzake, hala nola eskola espedientea, beste irakasle batzuen edo aurreko tutorearen iritzi kontrastatuak edo, are, ikaslearen familiak eman diezazkiokeen eta bere ibilbide akademikoan eragina izan dezaketen testuinguru datuak. Lortutako informazioaren arabera, adituek gomendatzen dute tutoreak ikasturte osoan egingo den tutoretza ekintza planifikatzea eta intentsitate edo premia handiagoz landu beharreko alderdiak lehenestea.
2012
‎Elkarrizketatu bakoitzaren ezaugarriak eta bere ibilbide akademikoa aztertzen ditugunean, nabarmena da ibilbide akademiko arrakastatsuagoak izan dituztela eskolak eskatzen dituen ezaugarrietatik hurbilen daudenek. Aitzitik, elkarrizketatuen diskurtsoetan paradoxa handi bat aurki dezakegu:
2014
‎Antzerkia egingo zuen. Azken urte haietako zama guztia, bizkarrean zeraman pisua bildu eta antzerki pixka bat besterik ez zuen egin behar amaren aurrean, amak bere ibilbide akademikoa beste begi batzuekin ikus zezan.
2015
‎Eta normalean, ba prekarietatean dagoenak... [...] Depende zer behar duzun[...] pertsona batek prestigio akademikoa behar badu bere ibilbide akademikoa jarraitzeko[...] Ibilbide akademikoak, planteatuta dagoen moduan[...] egiten duena da pertsonak oso frustratuta egotea, ze ez ditugu jorratzen nahi ditugun gaiak, edo ez dugu idazten nahi dugun hizkuntzan, edo ez ditugu benetan ekoizten interesgarriak diren gauzak[...] Eta euskararekin gauza bera gertatzen da, nik euskaraz argitaratzeko gogoa edukiko banu, ba inzentibo gutxi d... Gizonezkoa, 40 urte, Gizarte Zientziak, ez du argitalpenik euskaraz).
2018
‎–Bai, halaxe izan zen. Unamunok alde egin zuen Bilbotik eta bere ibilbide akademikoa jarraitu zuen Salamancan. Aranak ez zuen emaitza modu onean hartu.
‎Giulia atzerrira joan zen, bai. Baina Londresko King´s College n sartu zen, eta Medikuntzaren ordez, Historiako ikasketak hautatu zituen bere ibilbide akademikoan aurrera jarraitzeko. Tony Judt edota Eric Hobsbawm historialariek han ikasi zutela eta, aukerak izanik, han bertan ikastea erabaki zuen.
2019
‎E. Calleren gutuna F. Greñori, 195112, Junta de Cultura C). bestean Antonio Tovar izan zen, euskalaritza frankista orbangabearen ordezkari ofiziala. Gainera, A. Tovar bere ibilbide akademikoaren une gorenean zegoen, Espainia frankistaren politika linguistikoa berrikusi eta partez errektifikatzeko erabili nahi zuelarik. Joaquín Ruiz Giménez() ministro berriak, Hezkuntza Nazionaletik abiatutako erreforma kulturalaren barruan, A. Tovar Salamancako Unibertsitateko errektore izendatu zuen 1951ko irailean (Muñoz Soro 2006). 671
‎»Aranak ez zuen, diotenez, bidezkotzat jo Azkue izatea katedradun hautatua. Unamuno, berriz, Bilbotik Salamancara aldatu zen, eta han garatu zuen aurrerantzean bere ibilbide akademikoa, euskararen mundutik urrunduta. Katedra hartaz arduratu zen urteetan, beste lan askoren artean, Azkuek Euskal izkindea (1891) argitaratu zuen, euskararen lehendabiziko gramatika.
2022
‎Sevillan eta bere eskualdean ezarritako merkatarien, atzerritar zein gaztelauek izan zuten eragin eta garrantziaren inguruko lan akademikoak oso ugariak dira (Collantes de Terán, 1977; Bernal, 2000; Casado Alonso, 2000; Bello León, 2012,; Aznar Vallejo, Palenzuela Dom� nguez, 2009; Bello León, 2016; Aznar Vallejo, 2006). Artxiboetan lan egin zuen Enrique Otteren lan monografikoak, zeintzuen argitalpena bere ibilbide akademikoaren bukaeran eman ziren, funtsezkoak ditugu, gaiaren edozein ikerketarako iturri eta material esanguratsuak plazaratzen baitira (Otte, 1977; Otte, 2008).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia