Emaitzak: 5
2003 | ||
Berezitasun ugari izan zituen 1981eko UEUk: Bertsolaritza ikastaroa (lehen aldiz jasotzen zuen bertsolaritzak horrelako trataera, bertso eskola eta azterketa unibertsitarioa uztartuz); Zuzenbidearen itzulera UEUra; euskarazko irakaskuntza finkatzeko kezka diziplina desberdinetan (Filosofia, Matematika eta Historia); euskara | bera hobetzeko ahalegina (B titulua, Glotodidaktika, Alfabetatzea); ikastaroen izaera praktikoa indartzea (irteerak eta laborategiko lana) eta diziplinartekortasuna bultzatzeko ahalegina, (Zuzenbidearen eta Ekonomiaren artean, Filosofiaren eta Linguistikaren artean eta Fisikaren eta ingeniaritzaren artean). Hurbildutakoen artean zenbait kritika egin ziren gehiegizko espezializazioaren aurka, UEUk unibertsitate klasikoaren eredua estuegi jarraitzen zuelako. | |
2005 | ||
7.12 irudia. Ikastetxearen Urteko Memoria | bera hobetzeko prozesua. | |
2015 | ||
Laugarrensaioan, ikasle taldearen eta eragile sozialaren topaketa gauzatzen da, normalean eragile sozialarenegoitzan, eta orain arteko proiektuaren diseinua aurkeztu eta adostasun batetara iristen dira, orainartekoa eraldatuz eta birdiseinatuz. Datozen bi saioetan proiektua | bera hobetzen eta xehetasunezlantzen da eta zerbitzua gauzatzeko beharrezko material guztia nahiz aurrekontua zehazten da.Zazpigarren saioan proiektua errealitatean aplikatzen da, zerbitzu bat eskainiz eta erronkarierantzunez. Azken saioan proiektuaren, esperientziaren eta taldearen ebaluazioa gauzatzen da, proiektu guztiak aurkezten dira eta moduluari itxiera ematen zaio. | |
2019 | ||
Ideia honekin jarraituz, aipatu behar da ebaluazioan ezinbestean irakaskuntza praktikarengaineko hausnarketa ahalbidetu behar dela; hau berrikusi eta planifikatu ahal izateko. Gainera, zer eta nola irakasten den hausnartzeak; bai eta ikasleek ikas dezaten nola laguntzen denhausnartzeak, ebaluazioa | bera hobetzen lagundu dezake. (Larramendy et al., 2015). | |
Prozesuaren emaitzak ere ebaluatu behar ditu, bai eta aurrezezarritako beharren betetzea ere. Honela, produktuen gaineko informazioa bilduz joanbehar da prozesua | bera hobetu eta beharrak asetzera zein emaitzak lortzera bideratu ahalizateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
bera | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bera hobetu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera hobetu ahalegin | 1 (0,01) |
bera hobetu lagundu | 1 (0,01) |
bera hobetu prozesu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |