2011
|
|
Esan bezala, praktika eremu horien arteko harremanak ez dira sinpleak eta gainera gauzak konplexuagoak egite aldera, subjektuak ez dira bizi merkatu itxi batean: batetik bestera itzulpen gaitzak eginez ibili behar dute,
|
beren baitan
hainbat kode zamatzen, hainbat kapital bereganatzen, hainbat «identitate» gorpuzten.
|
2012
|
|
Garai hartan alfabetatu beharra zegoen, ez baitzen ohiturarik ikurrak eta sinbolo batzuk euskaraz irakurtzeko;
|
beraz
hainbat tokitan dago idatzita nola irakurri behar zen. Adibidez:
|
2017
|
|
sartaldeko azpieuskalkia, sortaldeko azpieuskalkia, sartalde eta sortaldeko azpieuskalkien tarteko hizkerak, kostatarra (erdialdekoaren eta nafar lapurtarraren tarteko hizkera), Amikuzeko hizkera (nafar lapurtarraren eta zuberotarraren tarteko hizkera) eta zuberotarra (3 irudia). Galdeketak hainbat herritan egin ditugun arren, herri
|
bereko
hainbat datu emaile ere elkarrizketatu ditugu, horrek herrian bertan aldakortasunik gertatzen ote den aztertzeko aukera ematen digularik.
|
|
Beraz, esan daiteke Platonek proposaturiko sistema demokraziaz bestelakoa eta kontrakoa dela, autoreak
|
berak
hainbat dialogotan nabarmendu zuen moduan. Jarraian, horren arrazoiak zeintzuk diren argitzen saiatuko gara.
|
2019
|
|
Zinez interesgarria esperimentazioaren ikuspegitik, bereziki fonetikari lotuta. Beren beregi zuzenean antzezteko sortu zuen ikuskari hau Laboak, eta berak esaten zuenez eremu irekia zen,
|
bere baitan
hainbat ideia eta bizipen har zitzakeelarik (Lekeitioak CDa, 2007). Hargatik, 1977an estreinatu zuenetik hainbat bertsio desberdin sortuko zituen eta 1980an kaleratutako Lau Bostdiskoan, sketcharen soinu hutsezko bertsio bat sartu zuen.
|
2020
|
|
Auzitegiak, esan beharra dago, deuseztasun helegite hura konstituzio kontrakoa izateagatik errefusatu zuen, baina ez motibazio faltagatik, res licataizateagatik baizik, egun batzuk lehenago, Asanblada Nazionalak
|
bere
hainbat sententziari desmen egiteagatik legegintza ez egite egoeran deklaratu baitzuen, Asanbladak emandako egintza guztien deuseztasuna adieraziz (legeak barne) (Asamblea Nacional de Venezuela, 2017). Hori bai, jarraian, karguaren abandonuak eragindako falta absolutuaren esanahia argitzeak zuen garrantzia juridikoa ikusita, zioa behin betiko argitzen zuen obiter dictum bat eman zuen.
|
|
Auzitegiak, esan beharra dago, deuseztasun helegite hura konstituzio kontrakoa izateagatik errefusatu zuen, baina ez motibazio faltagatik, res licata izateagatik baizik, egun batzuk lehenago, Asanblada Nazionalak
|
bere
hainbat sententziari desmen egiteagatik legegintza ez egite egoeran deklaratu baitzuen, Asanbladak emandako egintza guztien deuseztasuna adieraziz (legeak barne) (Asamblea Nacional de Venezuela, 2017). Hori bai, jarraian, karguaren abandonuak eragindako falta absolutuaren esanahia argitzeak zuen garrantzia juridikoa ikusita, zioa behin betiko argitzen zuen obiter dictum bat eman zuen.
|
|
Analisi kualitatibo bat egiten den mementoan esandakoa egiarantz gerturatzen den ala ez ikusteko erabili ohi den teknikarik ezagunena triangulazioa da, eta informatzaileak, metodoak edo tresnak kontrastatzean datza (Flick, 2004). Kasu honetan, informatzaileek ikus dezakete errealitate
|
bera
hainbat perspektibatatik (berritzegunetik, eskolatik edo unibertsitatetik) ikusmira poliedriko bat emanez, baina era berean hainbat puntutan sinergia bat sortuz. Ikuspegi ezberdinetatik iritzi bera ematen denean, ikerketa errealitatetik gertuago egon daitekeela esan nahi du.
|
|
Analisi kualitatibo bat egiten den mementoan esandakoa egiarantz gerturatzen den ala ez ikusteko erabili ohi den teknikarik ezagunena triangulazioa da, eta informatzaileak, metodoak edo tresnak kontrastatzean datza (Flick, 2004). Kasu honetan, informatzaileek ikus dezakete errealitate bera hainbat perspektibatatik (berritzegunetik, eskolatik edo unibertsitatetik) ikusmira poliedriko bat emanez, baina era
|
berean
hainbat puntutan sinergia bat sortuz. Ikuspegi ezberdinetatik iritzi bera ematen denean, ikerketa errealitatetik gertuago egon daitekeela esan nahi du.
|
|
Azkenik, aipagarria da, programan parte hartu duten irakasleetako batzuek" wathsapp" talde bat sortu zutela, egun oraindik ere erabiltzen dutena, eta bertan araudiari, deialdiei edo UPV/EHUk hartutako erabakiei buruz hitz egiten dute. Denek iritzi bera ez badute ere, irakasle batzuek oso tresna erabilgarritzat jotzen dute eta
|
bertatik
hainbat zalantza edo hausnarketa elkarrekin banatu dituztela esan dute.
|