2005
|
|
alde batetik, jende arruntaren ehorzketa sinpleak, eta bestalde gizarte maila altuagokoena, hildakoaren baliabide eta ohoreen araberakoa.
|
Beraz
gizon emakume bikoteen ehorzketaren aztarnarik ez dago (García Huerta, 1995 eta Ruiz & Molinos, 1993).
|
2007
|
|
«pentsatzeko legeek» («Gesetzen des Denkens») 451 Hizkuntza, beraz, bi maila edo modutako kontsideratu behar da aldi berean: denak batera hizkuntza bat bakar eta unibertsala (hizkuntza guztiak hizkuntza edo organismo bakarra, hori «pentsamenduaren organo eratzaile» bat
|
bera
gizon emakume guztion baitan) eta berdenboran hizkuntza bakoitza berezia bezala, bat bedera organismo bereki bat (hizkuntzak adina organismo). Hizkuntza guztiak bat dira; baina, batzuetan, oso antzekoak ziruditen hizkuntzak, analisiak deskubritzen dizu, arrunt organismo ezberdinak direla barnagoan452 Hizkuntzak, hortaz, aldi berean dira denak organismo bat bera eta anitz, organismo berdinak eta diferenteak.
|
2009
|
|
Jainkoak zeru lurrak sortzen ditu, gizon emakumea egiten du, etab., munduaren historia. Gero gizon emakume horrek bekatu egiten du, Jainkoa
|
bera
gizon emakume bilakatzen da, gurutzean hil: gizadiaren (gizatasunaren) istorio/ historia. Analisi razionalista batentzat zentzurik gabeko istorio misterioak.
|
|
Kontua da, errege baten jukutria zikinetan edo bataila odoltsuetan zeruaren eskua ikustea, edo Jainkoa Satanasekin sekulako guduetan munduan imajinatzea monjeren baten bitartez mila deabru beldurgarri garaitzen, izurriekin herriak kastigatzera goienetik historiara etortzen, edo laborariekin errukiturik euria eginarazten, etab., ridikulua baldin bada, azkenean errotik ridikulua ez al den erabat Jainkoa ezeren agente eta kausa egile bezala pentsatzea munduan: berdin da izadia eta gizakia sortzen,
|
bera
gizon emakume bilakatzen eta estalpe batean jaiotzen, bere buruaren sakrifizio odoltsu batekin gizadia salbatzeko erromatarrak nahiz juduak manipulatzen, hildakoak Josafaten bildu eta juzgatzen..., hots, edozein egitate berak burutzen Natura edo historiako eremuetan, Naturak berak edo historiak berak (gizakiak) soilki barik. Alegia, ez al den zentzugabea eta absurdoa salbazio historia guztia, h. d., espazio eta denborako edozein gertakari Jainkoaren akto gisa, nahitaez miraria beti, datu protokolagarri baten esanahi materialean ulertzea (historiaren zentzu espiritualaren narrazio gisa onargarria izan litekeena, neuk nire bizitzaren zentzubide bezala modu horixe hautatua badut).
|
2012
|
|
Horren ondorioz, elikagarrien xurgatzea gutxitua egon daiteke, hazkundean atzerapena eraginez. Uretan egosita, substantzia hauen potentzial toxikoa gabetzen da,
|
beraz
gizon emakumeengan ez dute ia garrantzirik.
|
2015
|
|
Mathieu Tyrannek, Futbol Amerikarreko Ligako jokalariak, galdera bati erantzun nahi izan dio: aparkatutako turismoaren barruan dagoen animaliaren azalean jarri da, eta
|
bere
gizon emakumeek «minutu batzuk» egin dituzte. Tyrannek bere kabuz esperimentatu nahi izan du udan abandonatutako ibilgailuaren barruan zer gertatzen den, nahiz eta leihoak pixka bat irekita egon.
|
2016
|
|
txakurrek kalitatezko atseden hartzeko lekuak behar dituzte. Animaliak
|
bere
gizon emakumeen ohean lo egiten duen arren – kan batekin bizi direnen% 60k egiten dute lo, lau hankako lagunak bere ohe bat eduki behar du edo, are hobeto, etxean. Aukera asko daude:
|