Emaitzak: 5
2002 | ||
Edozelanere, prozesu hori Euskal Unibertsitatearen definizio desberdinek kontuan hartzenzituzten arazo nagusiak konpondu gabe egin da. Mitxelenak uste zuen moduan, abiadura azkarrak irakasle eta ikasle askoren gaitasunik ezarekin egin du topo, baita hizkuntzaren | beraren garapen mailarekin ere. Unibertsitatea euskalduntzearen aldekoak beldur ziren moduan, unibertsitateko agintariek gizartearen (ikasleen, gurasoen, Eusko Jaurlaritzaren) presioaren eraginez ezarri zituzten euskal lerroak, baina duela gutxira arte, eta oraindik ez erabat, ez dute garatu ezinbestekoa denplangintza egokia, ezta euskarazko irakaskuntzak era sistematikoan eskatzendituen berariazko beharrak ase ere. | |
2005 | ||
landu behar den edukiak loturaeduki behar du ikaslearen egitura psikologikoarekin. Hau da, ikasleak aldez aurretik dakiena edo | bere garapen maila kontuan hartu behar dira. Adierazgarritasunpsikologikoaren oinarrian beharrezkoa da ikasleak ikasiko dituen eduki berrien etaberak menderatzen dituen edukien arteko lotura. | |
2006 | ||
Jostailurik onena burutsua da, fantasia, irudimena eta sormena estimulatzen ditu, haurraren interesa erakarri eta dibertitzeko: – | Bere garapen mailara egokitu behar du eta hainbat erabilera aukera eskaini. Funtsezkoa da dibertigarria izatea eta interesa mantentzeko gai izatea. | |
2014 | ||
Libragarrietara jotzen duen anorexia nerbiosoa eta bulimia nerbiosoa bereizten dituztenak pisu txikia eta amenorrea dira. Horrek esan nahi luke nahaste | beraren garapen maila ezberdinak direla (Wonderlich, Crosby, Mitchell eta Engel, 2007). | |
2022 | ||
Eredu onak, baina, etxetik etxera aldatu egiten dira. Umeak | bere garapen mailari dagokion askatasuna behar du, eta mugak, batzuetan beraiek dira mugak eskatzen dituztenak. Etxeak espazio segurua izan behar du, eta etxekoen arteko harremanak osasuntsuak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera garapen | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera garapen maila | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |